WebGate SMS Spam Manager v1.08.101 S60v3 SymbianOS9.1 Unsigned

Sponsorlu Bağlantılar

leiche

leiche

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
WebGate SMS Spam Manager v1.08.101 S60v3 SymbianOS9.1 Unsigned
WebGate SMS Spam Manager v1.08.101 S60v3 SymbianOS9.1 Unsigned

Gelen mesajların tümünü engelleyebileceğinz veya istemediğiniz numaralardan gelen mesajları engelleyebileceğiniz ya da sadece Rehberinizde kayıtlı numaralardan gelen mesajları kabul edebileceğiniz uygulamanın yeni sürümüdür...


Unsigned bir uygulamadır sertifikalandırmayı unutmayınız...



 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: darkasasteam, serotonin ve celilcemre


alemci776

alemci776

Üye
saol çok güzel bi paylaşım
 
xkadir61

xkadir61

Üye
emeğine sağlık. iyi paylaşımlar...
 

acılık

Üye
teşekkürler
 

akon94

Üye
iyi paylasim
 
sametugba

sametugba

Üye
süper bişey her telefonda olması gerekenlerden biri heleki avea nın o gıcık msjlarına varya offff rahatladım desene arkadaşım çok saolasın :)
 
nazosist

nazosist

Üye
emeğine sağlık teşekkürler
 

goqhan

Üye
Denediklerim arasında birtek bu program ekranda anında çıkan Flash mesajları engelledi. Güzel program, teşekkürler..
 
memohayt

memohayt

Üye
paylaşım için sağol
 
metalruh123

metalruh123

Üye
paylaşım için saol bi deniyelim bakalım
 

nuriselcuk

Üye
çok süpeeer bir programda nasıl sertifikalandırcaz???
 
spawnn

spawnn

Üye
Emeğine sağlık başarılı bir program saol.
 
Mustafa Dümen

Mustafa Dümen

Üye
~emeğe saygı
 
kur

kur

Üye
FAYDASI:eger telefonunuz 2 el ise yada baskalari tarafindan zararli program konulmasini istemiyorsaniz.sadece guvendiginiz numaralardan sms izni verin ,digerlerini bloke edin.rahat uyuyun.:islik
 
catalfleg

catalfleg

Üye
güzel paylaşım eyw saolasın
 

cazzofla

Üye
cok harika tsk yane
 

ugur-07

Üye
mesajı çeken kişi iletildi diyemi görüyor
 
serotonin

serotonin

Üye
güzel bir pro.Fakat gerçek şu ki (tüm prolar için geçerli) bloklanan kişiye "sms iletim raporu" mesajın iletildiğini bildiriyor.Biz sadece gelen mesajı görmüyoruz.Mesaj iletiminin başarısız olduğunu gönderen bilse bu çok güzel olurdu.
 

paşabahçe

Üye
teşekkurler güzel bir paylaşım
 

leventdogan

Üye
Aradığım program, ama "Unsigned bir uygulama" ve ben de bu dosyaları sertifikalandırmayı bilmiyorum... Biraz internetten araştırdım; en az 6 - 7 adım işlemi var... F Secure dosyasını indir, uzun işlem basamakları... bu dosya "Signed" veya "Activation "li olsa daha kolay kullanımı olurdu diye değerlendiriyorum.
 


Üst Alt