Wave Wave 2 Kullananların Dikkat Etmesi Gereken Konular.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
&&BERKAY&&

&&BERKAY&&

Üye
Wave Wave 2 Kullananların Dikkat Etmesi Gereken Konular.
1.Telefon şarjda iken telefonu soğuk bir yüzeye koyunuz gerçekten çok ısınıyor

2.telefonu asla ve asla 'battaniye ,yorgan ,yastık '' altına koymayınız ısınıyor ateş gibi
nedeni ise gövdenin alloy olması ve 1 ghz işlemci arm işlemcilerde 75 dereceye çıkınca otomatik kapatmakta ama ne gerek var zorlamanın.

3.fw atarken dikkatli oolunmal eğer boot çipini sıfırlarsanız gerçekten uğraştırıyor
ÇÖZÜM:eğer sıfırlanırsa şarja takın 4-5 saat dursun ve alttaki 3 tuşa aynı anda basarken usb kablosunu takın sıfırayacaktır ve download moda geçecektir.
 


hayatperest

hayatperest

Üye
ne şarjda ne de başka türlü ısınıyor. ilk fabrika sürümnde ısınıyordu. hatta krol oynadıktan sonra buzdolabına koydum bir keresinde soğuması için. eğer ısınma probleminiz varsa henüz güncellemeleri yapmamışsınız demektir. bir çoğu wave kullanıcısının da bildiği gibi *#8740# yapıp cihazı ap uart oda alınca uygulamalarda da ısınma problemi ortadan kalkıyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: TozteL
&&BERKAY&&

&&BERKAY&&

Üye
ne şarjda ne de başka türlü ısınıyor. ilk fabrika sürümnde ısınıyordu. hatta krol oynadıktan sonra buzdolabına koydum bir keresinde soğuması için. eğer ısınma probleminiz varsa henüz güncellemeleri yapmamışsınız demektir. bir çoğu wave kullanıcısının da bildiği gibi *#8740# yapıp cihazı ap uart oda alınca uygulamalarda da ısınma problemi ortadan kalkıyor.

yanlış cihaz gerçekten ısınıyor ap cp farketmiyo 1 ghz işlemci ve alloy gövde dikkat edilmesi lazım
 
erem.qns

erem.qns

Üye
aynen ilk versiyonda krol oynarken resetlemişti ve çok ısınmıstı :)
ayrıca farkındamısınız artık yetersiz bellek uygulamaları kapatınız,nette gezerken sayfa boyutu çok büyük uyarısı fln almıyoruz :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt