&&BERKAY&&
Üye
Wave Wave 2 Kullananların Dikkat Etmesi Gereken Konular.
1.Telefon şarjda iken telefonu soğuk bir yüzeye koyunuz gerçekten çok ısınıyor
2.telefonu asla ve asla 'battaniye ,yorgan ,yastık '' altına koymayınız ısınıyor ateş gibi
nedeni ise gövdenin alloy olması ve 1 ghz işlemci arm işlemcilerde 75 dereceye çıkınca otomatik kapatmakta ama ne gerek var zorlamanın.
3.fw atarken dikkatli oolunmal eğer boot çipini sıfırlarsanız gerçekten uğraştırıyor
ÇÖZÜM:eğer sıfırlanırsa şarja takın 4-5 saat dursun ve alttaki 3 tuşa aynı anda basarken usb kablosunu takın sıfırayacaktır ve download moda geçecektir.
2.telefonu asla ve asla 'battaniye ,yorgan ,yastık '' altına koymayınız ısınıyor ateş gibi
nedeni ise gövdenin alloy olması ve 1 ghz işlemci arm işlemcilerde 75 dereceye çıkınca otomatik kapatmakta ama ne gerek var zorlamanın.
3.fw atarken dikkatli oolunmal eğer boot çipini sıfırlarsanız gerçekten uğraştırıyor
ÇÖZÜM:eğer sıfırlanırsa şarja takın 4-5 saat dursun ve alttaki 3 tuşa aynı anda basarken usb kablosunu takın sıfırayacaktır ve download moda geçecektir.

