Telefon Tavsiyesi w995 mi 5800 mı

    Konu Sahibi
w995 mi 5800 mı
Arkadaslar her türlü özellk den hangi tlefon iyi sizce. ama her özellk dedıgım ön planda olacak özellık dısa verılen ses olmalıdır lütfen yardımcı olurmusunuz...
 
w995 8.1 mp olduğuna bakmayın.o fiyata o telefon çok saçma.kesinlikle alma.sony nin karizmasına para verme.ben w705 almıştım görünüşü güzel die.teknosa kullanılmış mal satınca 5800 la değiştirdim.iyiki de değiştirmişim.

w995 o parayı haketmiyor.kime sorarsan sor.wave al daha iyi
 
    Konu Sahibi
hm. ya bn cok sesli bi telefon istiorm hoparler sesi on numara olucak en iyisi olucak...
 
kesinlikle w995 düşünmen bile hata w995in kamerası o kalitede değil dedikten sonra 5800 önermek nasıl bir mantıktır anlamadım arkadaşlar kusura bakmayın.İki gün önce sattım 5800 ı ve w995 aldım iyi ki de satmışım
 
herkez w995 in 8mpi haketmediğini söylüyor ama 5800 ın kamerasının kötü olduğunu herkez söylüyor 8.1 ile 3.2 nin kötüsü aynı olmaz herhalde 5800 artık herkezin elinde var ama 5800 plastik bi telefon ve kesinlikle w995 kadar sağlam değil w995in sesi 5800 dan fazla çıkar acoustic ile ve 5800gibi sadece gürültü yaymaz walkman ın kalitesini de herkez biliyor
 
w995 sesi hakkında pek bilgim yok ama kamerası kesinlikle 8.1 mp lik kalitede değil.

onu alacağına dediğim gbi samsung wave al.tabi tercih senin


ben yorumumda w995 in kamerası 8.1 den beklendiği kadar yüksek değil dedim.
5800'ın ki daha güzel diye bir iddiada bulunmadım yanlış anlamışsnz.
 
W995 görüntü olarak çok hoşuma giden bir model özellikle metalik gri rengi.Hiç kullanma fırsatım olmadı o ayrı mevzu.5800 ı her Türk vatandaşı gibi bir süre kullanma fırsatım oldu.Ses olayı beklentini karşılarmı bilmiyorum ben çok memnun kalmadım.Dışarı verdiği ses 10 üzerinden 6-7 gibi diyebilirim.Kulaklıklarına gelince çok çabuk bozuldu şu an kullanılmaz durumda maalesef.Sanıyorum bu siyah kulaklıkların genel problemi.Beyaz kulaklıklardan kullanan arkadaşlar çok memnun.
 
telefonu kulaklığına bakarak almaya kalkmayın
 
özür d. berkan diğer konularda söylenenlerin çoğu bu yönde yani seni kastetmedim kesinlikle yanlış anlama
 
n81 al
 

Captain

Üye
ya bu karşılaştırmayı yapmak gerçekten saçma 5800 telefon mu w995 in yanında bende ikisi de var w995 her türlü EZER GEÇER
bi kere Sony karizması var sağlamlığı ses görüntü ekran kamera kalitesi her türlü yani kolay gelsin iyi forumlar
 

des460

Üye
telefonu kulaklığına bakarak almaya kalkmayın

arkadaşım al getir 5800 ını benim w995 ten fazla ses verirse dışarı sana teli hediye ederim üstüne para veririm sonyericsson elit bir telefondur ki senin kıyasladığın telefon w serisi bide kamera konusunda w995 8,1 in hakkını vermiyor ama bu problemi sony bir yazılımla en aza indirgeyecektir. ses konusunda bu iki telin yan yana getirilmesi bile saçma bence
 
Çelişkili bir soru. Bu iki telefon kıyaslanamaz gibi. Çok farklı iki telefon. Ha, W995 ön plana çıkıyor biraz ama bu karşılaştırmada 5800 yerine oturmamış. W995'e de verilen paraya yazık, beklentileri karşılayamadığını görüyorum. En iyisi N86 8MP. Biraz daha fazla para verirsin ama en iyilerinden biridir ben bunu öneririm.