w910i usb sorunu yardımcı olun Lütfen ..!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
erdemdemir

erdemdemir

Üye
    Konu Sahibi
w910i usb sorunu yardımcı olun Lütfen ..!
telefonomu usb ile pc ye bağlıyorum ama "usb aygıtı tanınmadı" yazıyor napmam gerek yardımcı olursanız sevinirim
 


topraksergen

Üye
telefon ekranından dosya aktarma modunu seçiyor musun onla alakası olabilir
 

adonis86

Üye
toprak onla alakalı değil bendede yapıyor
iki çözümü var
1 başka usb girişine bağla
eğer bu çözmesse sonyericsson un siteden pc siluet var onunla bağla ( not her versiyonun pc suitesi farklı )
 
erdemdemir

erdemdemir

Üye
    Konu Sahibi
başka usb girilşine bağladm olmadı bide diğerini deneyeyim .. niye oluoyu acaba ?
 
Marchegiani

Marchegiani

Üye
Kutudan çıkan PC Suite ile kullanabilirsin.
 
erdemdemir

erdemdemir

Üye
    Konu Sahibi
Onu kurdum yine olmuyo naapsak :s
 

etufan_cetin

Üye
Bende de genellikle aynı şeyi yapıyo üfle iki elham hemen düzeliyo :P Kabloyu telefona bağla, sonra kablonun telefon tarafındaki başını biraz oynat. Böyle bi dene olmazsa ya USB portlarında sorun var ya da kablonda.
 
erdemdemir

erdemdemir

Üye
    Konu Sahibi
hiç bi türlü olmuyo galiba servis e göndermem gerek..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt