Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
w810i şarkı sesi yükseltme ???
Sponsorlu Bağlantılar
blacktolga
Üye
Konu Sahibi
w810i şarkı sesi yükseltme ???
ilk önce Ultra Mobile 3GP Video Converter adlı programı internetten yüklüyoruz .sonra programın içine bir şarkı ekliyoruz alt kısımdaki %100 kısmını %600 yapıyoruz ve mp3 e dönüştürüyoruz. [not: ses bozuk çıkabilir veya hoparlör patlayabilir.]
lostplanetp
Üye
kardeş kaliteli ses istiyorsan bence orda kbs hızlarıda var mp3 ün boyutu %10 kadar yükseliyor ama güzel oluyor
benim yaptıım bole volume:%320
kbs:256 k/bits
esinti-03
Üye
ben denedim seste biraz yükselme oluyo teşekkürler
gokhanstar
Üye
total video converter diye bir program var o programda şarkıları ister mp3 ister mp4 formatına çevirebilirsiniz ayrıca bas ve tis ayarlarıda yapabiliyosunuz
derya1989
Üye
ya kaç zamandır arıyorum ne olur yardımcı olun.w810i telefonum var ama 6230i den daha az sesi çıkıyor.nası düzeltirim.ne olur yardım edin.benim bu teli alma sebebim sesi içindi ama ses yok telde.
pilnet
Üye
ekolayzırı ilk kademe full ikincisi 1 eksik üçüncüsü 3 eksik 4. sü 1 eksik ve sonuncusu full olcak şekilde yap .. işe yarıo