w810i acilmiyor yardim

    Konu Sahibi
w810i acilmiyor yardim
Arkadaslar telefonum acilmiyor acildiginda sadece beyaz bir ekran gelip sonuyor ne yapmaliyim yardim edin ?
 

hamit00

Üye
bataryasını cıkart ve bastan tak oda olmassa telefonu şarja koy öyle aç
 
veya yetkili servise git sonyericssonun sitesinden yardım al
 

oguz--

Üye
yetkili servise götür programsal onların arızaları
hadi görüşürüz
 

islam61

Üye
servısı yolunu bılıyosan ıı dır
 

zafeer

Üye
bence yapamıyabilirler sen tele bi format at yazılımını güncelle elinden gelen herşeyi yap ondan sonra oraya ver
 
benim k750 i de aynısı oldu beyaz ekran geliyo sonra kapanıyo.. tamire verdim yapamadılar yazılım sorunu varmış yüklenmiyo dedi kabul etmiyomuş bide ben kendim denicem..
 

k3n3

Üye
olm o tel i alaturka klozetemi soktun laa bn im açılıyo sn in ki 5. else xD
 
bencede sen kendin formattır versiondur biat ondan sonra sorun geçmezse servise gönder gitsin.
 
Benim de bu ikinci kapanıp açılmama problemi.Oyun filan yükleyince bu telefon kafayı yiyor.En sevdiğim özelliği de vidolar iyi yükleniyor
 

xtreme25

Üye
yazılım sorunu var arkadaşım tel de yeni yazılım atarsan hallolur.kolay gelsin