w800i fotoğraf sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
darklord

darklord

Üye
    Konu Sahibi
w800i fotoğraf sorunu
w800i ile fotograf çekerken ekran o karede donup kaydetmiyo ana menüye tekrar dönüyo bunun sorunu yazılım olabilirmi ? k750 den w800i ye çevirdiğiniz programlarla yeniden w800i yazılımı atsam sorun çözülürmü ?
aynı sorun video çekerken olmuyor. yarmılarınızı bekliyorum saygılar...:aman2:
 


Ozan

Ozan

Admin
Hafıza kartından kaynaklı bir problem olmasın, durduk yerde böyle birsey olması garip
Hafıza kartını çıkarıp, telefon hafızasına foto çekmeyi deneyin

Yoksa teknik servislik bir durum
 
darklord

darklord

Üye
    Konu Sahibi
hafıza kartıyla alakası olduğunu sanmıyorum çünkü takılı değilken bile aynı şeyi yapıyor. kayıt yerini değiştiriyorum yine aynı. yazılımsal bi sorun sanırım.
 
*KaRaTeKe*

*KaRaTeKe*

Üye
aynı sorun bendede var kardeşim ne yapmalıyız senin ki çözüldümü

--------------- Ekleme ---------------

aynı sorun bendede var kardeşim ne yapmalıyız senin ki çözüldümü?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt