darklord
Üye
w800i fotoğraf sorunu
w800i ile fotograf çekerken ekran o karede donup kaydetmiyo ana menüye tekrar dönüyo bunun sorunu yazılım olabilirmi ? k750 den w800i ye çevirdiğiniz programlarla yeniden w800i yazılımı atsam sorun çözülürmü ?
aynı sorun video çekerken olmuyor. yarmılarınızı bekliyorum saygılar...
aynı sorun video çekerken olmuyor. yarmılarınızı bekliyorum saygılar...

