Vshare paralı oldu kullanamıyorum...

sitting

Üye
    Konu Sahibi
Vshare paralı oldu kullanamıyorum...
Arkadaşlar Vshare paralı olduğu için kullanamıyorum key ya da ****** var mı ??

Yada önereceğiniz başka bir program.

Bilgisayardan telefona resim müzik atmak için kullanıyorum vshareyi.
 

sitting

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar yeni güncelleme ile artık itoolsda paralı oldu.

Var mı başka program ??
 

FK5896

Üye
Bende yüklemeyi düşünüyorumda bu programlar garanti dışı bırakır ya da cihazın performansını kötü yönde etkiler mi?


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

sLeepLe

Üye
Benim dediklerim bilgisayara kuruluyor ordan müzik fotoğraf video atabiliyorsunuz ama isterseniz telefona da uygulamalarını program üzerinden kurabilirsiniz telefonu garanti dışı bırakmaz performansı da etkilemez
 
Tepkiler: FK5896