Vodafone'dan mesaj geldi. [Bir bakın lütfen]

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
erhangokalp

erhangokalp

Üye
    Konu Sahibi
Vodafone'dan mesaj geldi. [Bir bakın lütfen]
Arkadaşlar vodafone az evvel bir mesaj attı ve 1 tl kkarşılığında aylık konuşma sürem olan 500dakikayı 1000 dakika olarak kullanmaya başlayabilirmişim. Şu an genç atavtaj tarifesindeyim ve bunu yapmalı mıyım sizce ? Bu konuda bilgilendirebilecek biri var mı ?
 


LAZOFLU

LAZOFLU

Emekli Yönetici
Müşteri hizmetlerini ara onların ağzından net bir cevap al. Eğer olur derlerse yap ve konuşmanın tarih ve saatinide not et. Bakarsın sorun çıkar şikayet ederken şu saatte şu tarihde sizden bilgi aldım , böyle böyle dediniz dersin.
 
erhangokalp

erhangokalp

Üye
    Konu Sahibi
Müşteri hizmetlerini ara onların ağzından net bir cevap al. Eğer olur derlerse yap ve konuşmanın tarih ve saatinide not et. Bakarsın sorun çıkar şikayet ederken şu saatte şu tarihde sizden bilgi aldım , böyle böyle dediniz dersin.



tamam hocam teşekkürler
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt