erhangokalp
Üye
Vodafone'dan mesaj geldi. [Bir bakın lütfen]
Arkadaşlar vodafone az evvel bir mesaj attı ve 1 tl kkarşılığında aylık konuşma sürem olan 500dakikayı 1000 dakika olarak kullanmaya başlayabilirmişim. Şu an genç atavtaj tarifesindeyim ve bunu yapmalı mıyım sizce ? Bu konuda bilgilendirebilecek biri var mı ?
