Hadi Hayırlı olsun Mert Bende vodafone Kullanıyorum önceleri turkcell di pek memnun değildim 1 yıl oldu taşıyalı hattı faydasını gördüm zararını görmedim![]()


Teşekkürlerhayırlı olsun..

Opera mobile 10 u da yüklersin tamamdır![]()
W-lan buldun mu pc ile aynı ayarda hızı![]()

hayırlı olsunyarın itibariyle ben de ava dan vodafone a geçiyorum... operatörler hep müşteri çalma peşinde elindekine kampanya yok doğru düzgün ne yapalım bizde bundan sonra ondan ona ondan ona geçecez

Büyük şehirde olsam benimde seçeceğim hat Vodafone olurdu ama burda çok sorunlu
Hayırlı olsun güle güle kullan![]()

hayırlı olsun mertolozzi![]()

