maxitekv3
Üye
Vodafone Ve Müşteri Memnuniyeti ...
Merhaba , bilen bilir Vodafone müşteriyi deyim yerindeyse hiç sallamaz,ciddiye alıp dinlemez bile.
Eğer hayır Vodafone dediğin gibi değil diyorsanız başıma gelenlere bakın ;
Vodafone bayisinden vodafone WiFi adlı cihazı inceledim almaya karar verdim ve bayiye ayrıntılı şekilde sordum ;
- Bu cihaz ne kadar
+ 12 ay Vodafone da kalma sozunuze ücretsiz
-Peki ya memnun kalmazsam veya iade etmek isteesem?
+Sadece 85 tl cihaz bedeli ödersiniz
-Emin misiniz sonra 12 ay fatura odetmeyin
+Hayır cezai bir bedel yok dediğim gibi sadece 85 tl cihaz bedeli...
Aradan birkaç ay geçer evde olmadığım için boşa heray para ödemek istemem kim isterki...85 tl öder kapatırım dedim.
Müşteri hizmetlerini aradım ;
-Merhaba ben WiFi cihazinizi aldım ve taahütlü verdiler hattı kapatmayı düşünüyorum ne kadar gelir son fatura?(Ben en fazla 100 falan bekliyordum)
+250 tl şeklinde son faturaniza yansir.
Şok olmuş şekilde telefonu kapattım bayiye gittim ve hani sadece 85 tl oderdim dedim.Önce söylediklerini hiçe sahip hayır cayma bedeli odersin dediler.
Bende tamam bakalım diyerek çıktım bayiden Vodafone nun sorunu çözeceğini hatayı düzelteceğini saniyordum.
Vodafone a defalarca bunu ilettim bayinin yanlış bilgi verdiğini ve buna çözüm bulmalarını istedim hatta Vodafone forumda bir kere konumu sildiler nereden yazarsan , yazayım hep aynı tek satırlık cümle geldi "kampanyadan cikmaniz durumunda cayma bedelini ödersiniz"
Hangi kampanya? Bayi bana sadece 85 tl den söz etti ?
Vodafone bir kere bile bayiye suç bulmadı bayinin adını ve telefonunu bile istemedi.
Benim derdim para degil.Bu yapılan çok zoruma gitti.
Aynı olay Avea da basima geldi aradım Avea yi direkt dedikleri su oldu ; "Cihazı bayiye teslim edin ve taahutun Avea tarafından iptal edildiğini soyleyin biz gerekli işlemi yapariz"
Ben Vodafone dan bunu bile istemiyordum sadece bayiyi uyarsa o bile yeterdi ama cevap hep aynı...
Vodafone a söz verirken bu konu aklınıza gelsin...
Eğer hayır Vodafone dediğin gibi değil diyorsanız başıma gelenlere bakın ;
Vodafone bayisinden vodafone WiFi adlı cihazı inceledim almaya karar verdim ve bayiye ayrıntılı şekilde sordum ;
- Bu cihaz ne kadar
+ 12 ay Vodafone da kalma sozunuze ücretsiz
-Peki ya memnun kalmazsam veya iade etmek isteesem?
+Sadece 85 tl cihaz bedeli ödersiniz
-Emin misiniz sonra 12 ay fatura odetmeyin
+Hayır cezai bir bedel yok dediğim gibi sadece 85 tl cihaz bedeli...
Aradan birkaç ay geçer evde olmadığım için boşa heray para ödemek istemem kim isterki...85 tl öder kapatırım dedim.
Müşteri hizmetlerini aradım ;
-Merhaba ben WiFi cihazinizi aldım ve taahütlü verdiler hattı kapatmayı düşünüyorum ne kadar gelir son fatura?(Ben en fazla 100 falan bekliyordum)
+250 tl şeklinde son faturaniza yansir.
Şok olmuş şekilde telefonu kapattım bayiye gittim ve hani sadece 85 tl oderdim dedim.Önce söylediklerini hiçe sahip hayır cayma bedeli odersin dediler.
Bende tamam bakalım diyerek çıktım bayiden Vodafone nun sorunu çözeceğini hatayı düzelteceğini saniyordum.
Vodafone a defalarca bunu ilettim bayinin yanlış bilgi verdiğini ve buna çözüm bulmalarını istedim hatta Vodafone forumda bir kere konumu sildiler nereden yazarsan , yazayım hep aynı tek satırlık cümle geldi "kampanyadan cikmaniz durumunda cayma bedelini ödersiniz"
Hangi kampanya? Bayi bana sadece 85 tl den söz etti ?
Vodafone bir kere bile bayiye suç bulmadı bayinin adını ve telefonunu bile istemedi.
Benim derdim para degil.Bu yapılan çok zoruma gitti.
Aynı olay Avea da basima geldi aradım Avea yi direkt dedikleri su oldu ; "Cihazı bayiye teslim edin ve taahutun Avea tarafından iptal edildiğini soyleyin biz gerekli işlemi yapariz"
Ben Vodafone dan bunu bile istemiyordum sadece bayiyi uyarsa o bile yeterdi ama cevap hep aynı...
Vodafone a söz verirken bu konu aklınıza gelsin...