Faturasız Vodafone Ve Müşteri Memnuniyeti ...

Sponsorlu Bağlantılar

maxitekv3

maxitekv3

Üye
    Konu Sahibi
Vodafone Ve Müşteri Memnuniyeti ...
Merhaba , bilen bilir Vodafone müşteriyi deyim yerindeyse hiç sallamaz,ciddiye alıp dinlemez bile.

Eğer hayır Vodafone dediğin gibi değil diyorsanız başıma gelenlere bakın ;

Vodafone bayisinden vodafone WiFi adlı cihazı inceledim almaya karar verdim ve bayiye ayrıntılı şekilde sordum ;

- Bu cihaz ne kadar
+ 12 ay Vodafone da kalma sozunuze ücretsiz
-Peki ya memnun kalmazsam veya iade etmek isteesem?
+Sadece 85 tl cihaz bedeli ödersiniz
-Emin misiniz sonra 12 ay fatura odetmeyin
+Hayır cezai bir bedel yok dediğim gibi sadece 85 tl cihaz bedeli...

Aradan birkaç ay geçer evde olmadığım için boşa heray para ödemek istemem kim isterki...85 tl öder kapatırım dedim.

Müşteri hizmetlerini aradım ;

-Merhaba ben WiFi cihazinizi aldım ve taahütlü verdiler hattı kapatmayı düşünüyorum ne kadar gelir son fatura?(Ben en fazla 100 falan bekliyordum)
+250 tl şeklinde son faturaniza yansir.

Şok olmuş şekilde telefonu kapattım bayiye gittim ve hani sadece 85 tl oderdim dedim.Önce söylediklerini hiçe sahip hayır cayma bedeli odersin dediler.

Bende tamam bakalım diyerek çıktım bayiden Vodafone nun sorunu çözeceğini hatayı düzelteceğini saniyordum.

Vodafone a defalarca bunu ilettim bayinin yanlış bilgi verdiğini ve buna çözüm bulmalarını istedim hatta Vodafone forumda bir kere konumu sildiler nereden yazarsan , yazayım hep aynı tek satırlık cümle geldi "kampanyadan cikmaniz durumunda cayma bedelini ödersiniz"

Hangi kampanya? Bayi bana sadece 85 tl den söz etti ?

Vodafone bir kere bile bayiye suç bulmadı bayinin adını ve telefonunu bile istemedi.

Benim derdim para degil.Bu yapılan çok zoruma gitti.

Aynı olay Avea da basima geldi aradım Avea yi direkt dedikleri su oldu ; "Cihazı bayiye teslim edin ve taahutun Avea tarafından iptal edildiğini soyleyin biz gerekli işlemi yapariz"

Ben Vodafone dan bunu bile istemiyordum sadece bayiyi uyarsa o bile yeterdi ama cevap hep aynı...

Vodafone a söz verirken bu konu aklınıza gelsin...
 


maxitekv3

maxitekv3

Üye
    Konu Sahibi
Özür dilerim faturali olacakti...
 

d3likanLI

Üye
Selam,

Bence biraz da kendinde suç aramalısın. Sen de olsan malını satmak için ne kadar yol varsa izlersin. O bayiler kotayı tutturunca nasıl paralar aldığını bir bilsen aslında daha çok kahredersin :)

Özetle vodafone un seni takmamasının tek sebebi var o da imzaladığın taahhütname
taahhüt detaylarında cihaz bedeli aldığın indirimlerin bedeli mutlaka yazıyordur web sitesinde taahhhütnamenin örneği vardır yoksa da ara adresine göndersinler

neden bayi bilgisini istemez? elinde var zaten neden istesin ki :) ayrıca azıcık mantıklı düşünürsek sana verdiği hatalı bilgiyi ispatlayamayacağın için "biz doğru bilgi verdik" diyecektir bayi.

Sonuç: aldığın eksik / hatalı bilgiyi ispatlayamıyorsan paşa paşa faturayı ödersin hiç bir hak da talep edemezsin üzgünüm
 
DJ_KAFADAR

DJ_KAFADAR

Üye
d3likanLI <<<<<gülüp durma ayni sey seninde basina gelebilir.......

hakkaten vodafone serefsiz olmus hatta tum calisanlari ile beraber....

müsteri memnuniyeti diye bisey kalmamis...
 
S.c.k.N

S.c.k.N

Üye
Merhaba , bilen bilir Vodafone müşteriyi deyim yerindeyse hiç sallamaz,ciddiye alıp dinlemez bile.

Eğer hayır Vodafone dediğin gibi değil diyorsanız başıma gelenlere bakın ;

Vodafone bayisinden vodafone WiFi adlı cihazı inceledim almaya karar verdim ve bayiye ayrıntılı şekilde sordum ;

- Bu cihaz ne kadar
+ 12 ay Vodafone da kalma sozunuze ücretsiz
-Peki ya memnun kalmazsam veya iade etmek isteesem?
+Sadece 85 tl cihaz bedeli ödersiniz
-Emin misiniz sonra 12 ay fatura odetmeyin
+Hayır cezai bir bedel yok dediğim gibi sadece 85 tl cihaz bedeli...

Aradan birkaç ay geçer evde olmadığım için boşa heray para ödemek istemem kim isterki...85 tl öder kapatırım dedim.

Müşteri hizmetlerini aradım ;

-Merhaba ben WiFi cihazinizi aldım ve taahütlü verdiler hattı kapatmayı düşünüyorum ne kadar gelir son fatura?(Ben en fazla 100 falan bekliyordum)
+250 tl şeklinde son faturaniza yansir.

Şok olmuş şekilde telefonu kapattım bayiye gittim ve hani sadece 85 tl oderdim dedim.Önce söylediklerini hiçe sahip hayır cayma bedeli odersin dediler.

Bende tamam bakalım diyerek çıktım bayiden Vodafone nun sorunu çözeceğini hatayı düzelteceğini saniyordum.

Vodafone a defalarca bunu ilettim bayinin yanlış bilgi verdiğini ve buna çözüm bulmalarını istedim hatta Vodafone forumda bir kere konumu sildiler nereden yazarsan , yazayım hep aynı tek satırlık cümle geldi "kampanyadan cikmaniz durumunda cayma bedelini ödersiniz"

Hangi kampanya? Bayi bana sadece 85 tl den söz etti ?

Vodafone bir kere bile bayiye suç bulmadı bayinin adını ve telefonunu bile istemedi.

Benim derdim para degil.Bu yapılan çok zoruma gitti.

Aynı olay Avea da basima geldi aradım Avea yi direkt dedikleri su oldu ; "Cihazı bayiye teslim edin ve taahutun Avea tarafından iptal edildiğini soyleyin biz gerekli işlemi yapariz"

Ben Vodafone dan bunu bile istemiyordum sadece bayiyi uyarsa o bile yeterdi ama cevap hep aynı...

Vodafone a söz verirken bu konu aklınıza gelsin...
En baştaki durumdan bayi yanlış bilgilendirdi tarafında haklısın ama söz uçar yazı kalır böyle bir işe girerken ya internet sitesinden şartlara bakacaktınız yada bayiiden bu söylediklerini yazılı şekilde isteyecektiniz. Ama olan olmuş amacım seni suçlamak değil konuyu okuyan arkadaşlarda dikkatli olsunlar diye.

He şimdi gelelim mesajının sonlarına yok Avea yı aramışsında taahhüt olduğu halde git cihazı teslim et demişler hiç mi hiç sorgulamadan sende gidip verip bitirmişsin. Kusura bakma ama bu hiç inandırıcı değil. Biraz art niyet aradım. Ha öyle dahi olsa bence arkasını araştır bir kaç ay sonra birden avukat kağıdı yada sağlam bir faturaya karşılaşma derim arada bi sor borcum var mı diye.
 
maxitekv3

maxitekv3

Üye
    Konu Sahibi
En baştaki durumdan bayi yanlış bilgilendirdi tarafında haklısın ama söz uçar yazı kalır böyle bir işe girerken ya internet sitesinden şartlara bakacaktınız yada bayiiden bu söylediklerini yazılı şekilde isteyecektiniz. Ama olan olmuş amacım seni suçlamak değil konuyu okuyan arkadaşlarda dikkatli olsunlar diye.

He şimdi gelelim mesajının sonlarına yok Avea yı aramışsında taahhüt olduğu halde git cihazı teslim et demişler hiç mi hiç sorgulamadan sende gidip verip bitirmişsin. Kusura bakma ama bu hiç inandırıcı değil. Biraz art niyet aradım. Ha öyle dahi olsa bence arkasını araştır bir kaç ay sonra birden avukat kağıdı yada sağlam bir faturaya karşılaşma derim arada bi sor borcum var mı diye.
Avea aynen gidin bayiye verin ilgili cihazı bilgisini verdi.Bayide aynısını soyledi ben genel merkez gerekli işlemi yapti dedim verdim cihazı.Vodafone bir kere dinlemedi bile bana o dolandırıcı ekibimi savunuyorsunuz? Ayrıca bayi bana taahut vermedi yani ben imza falan atmadım.Kagit yok bana verilmiş hiçbir şekilde.
 
S.c.k.N

S.c.k.N

Üye
Avea aynen gidin bayiye verin ilgili cihazı bilgisini verdi.Bayide aynısını soyledi ben genel merkez gerekli işlemi yapti dedim verdim cihazı.Vodafone bir kere dinlemedi bile bana o dolandırıcı ekibimi savunuyorsunuz? Ayrıca bayi bana taahut vermedi yani ben imza falan atmadım.Kagit yok bana verilmiş hiçbir şekilde.
Seni yalancılıkla itham etmiyorum ama Avea tarafında söylediklerine ben inanmadım. Her neyse Vodafone tarafına bakarsak benim savunduğum birşey yok olay dediğiniz şekilde olduysa sonuna kadar haklısınız ama haklı olmak yeterli değil bunu ispatlıyor olabilmek önemlidir bu yüzden yazılı bir şey almak gerek maalesef sözlerle yürümüyor hiç bir iş. Ayrıca bir taahüt yapmamışsın o zaman herhangi bir indirim uygulanmamış olmalı bu neyin cezası? Ayrıca taahhüt söz konusu olmadıysa ilk mesajında neden özellikle çıkarken 12 fiyatı ödemem değil mi diye sorma gereği duydun ki ?
 
maxitekv3

maxitekv3

Üye
    Konu Sahibi
Seni yalancılıkla itham etmiyorum ama Avea tarafında söylediklerine ben inanmadım. Her neyse Vodafone tarafına bakarsak benim savunduğum birşey yok olay dediğiniz şekilde olduysa sonuna kadar haklısınız ama haklı olmak yeterli değil bunu ispatlıyor olabilmek önemlidir bu yüzden yazılı bir şey almak gerek maalesef sözlerle yürümüyor hiç bir iş. Ayrıca bir taahüt yapmamışsın o zaman herhangi bir indirim uygulanmamış olmalı bu neyin cezası? Ayrıca taahhüt söz konusu olmadıysa ilk mesajında neden özellikle çıkarken 12 fiyatı ödemem değil mi diye sorma gereği duydun ki ?
Evet Vodafone forumda yazdım konumu sildi terbiyesizler.Hiç konuyla ilgili değiller bulaşma bence.
 
S.c.k.N

S.c.k.N

Üye
Evet Vodafone forumda yazdım konumu sildi terbiyesizler.Hiç konuyla ilgili değiller bulaşma bence.
Neden konunda hakaret falan mı vardı ? Çünkü çok ağır eleştiriler dahi silinmiyor ama argo hakaret boyutunda veya kişisel saldırı şeklinde sözler olduğunda siliniyor. Ama ağır eleştirilerde sorun yok benim tavsiyem bir kez daha konu açman.
 
maxitekv3

maxitekv3

Üye
    Konu Sahibi
Neden konunda hakaret falan mı vardı ? Çünkü çok ağır eleştiriler dahi silinmiyor ama argo hakaret boyutunda veya kişisel saldırı şeklinde sözler olduğunda siliniyor. Ama ağır eleştirilerde sorun yok benim tavsiyem bir kez daha konu açman.
Bayinin beni kandirdigini kendilerinin de destek verdiğini yazdım.Daha sonra konuyu silmisler mail attim bende yine yazdıklarımı hiç okumamış gibi cayma bedelini gozume soktular.Cok para degil zaten derdim para da degil insanı enayi yerine koyuyorlar.
 

efsane.55

Üye
1. Arkadaşlar konu silinmez şikayet kayıtları kalıcır.
2. İmzaladığınız şeyin ne olduğuna dikkat edin. Dolandırıcı olsa Herşeye imza mı atacaksınız?
3. Vodafone genel müdürlüğü bayiyin verdiği bilgi değil imzalanan tahhüte bakar Yani bilemez sen doğrumu yalan mı söyluyorsun.
Not=Yani sonuç olarak Bilinçli bir abone mağdur duruma düşmez ve ne yaptığını bilir.
Dip Not=Vodafone de çalışıyorum. Avea kullanıyorum :))
 
maxitekv3

maxitekv3

Üye
    Konu Sahibi
1. Arkadaşlar konu silinmez şikayet kayıtları kalıcır.
2. İmzaladığınız şeyin ne olduğuna dikkat edin. Dolandırıcı olsa Herşeye imza mı atacaksınız?
3. Vodafone genel müdürlüğü bayiyin verdiği bilgi değil imzalanan tahhüte bakar Yani bilemez sen doğrumu yalan mı söyluyorsun.
Not=Yani sonuç olarak Bilinçli bir abone mağdur duruma düşmez ve ne yaptığını bilir.
Dip Not=Vodafone de çalışıyorum. Avea kullanıyorum :))
Bende Avea ya geçtim :) baska çarem kalmadı
 
blacktalon

blacktalon

Üye
bayiinin ipiyle kuyuya inilmez zaten o sadece al sat işine bakar asıl öenmli olan vodafonedan yetkili sahısların dediğidir
 
maxitekv3

maxitekv3

Üye
    Konu Sahibi
bayiinin ipiyle kuyuya inilmez zaten o sadece al sat işine bakar asıl öenmli olan vodafonedan yetkili sahısların dediğidir
4 hattimi avea ya tasidim simdi geri gelin diyorlar cok yuzsuzler.
 


Üst Alt