Nextman
Emekli Yönetici
Vodafone Türkiye En Çok Abone Kazanan Operatör Oldu
Türkiye’nin başarılı GSM operatörlerinden olan Vodafone’dan büyümeye destek.
2014-15 Mali Yılının Nisan-Eylül 2014 Dönemine Ait İlk Yarıyıl Sonuçları Açıklandı.
VodafoneTürkiye olarak ülke ekonomisine katkıda bulunulduğu açıklanırken, mali dönem sonuçları GSM şirketine olumlu sonuçlarda yansımaları olduğu belirtildi. Toplam gelirde son 10 yarıyıldır kesintisiz olarak çift haneli büyüyen şirket, 2014-2015 mali yılının ilk yarısını rekorlarla kapattı. Vodafone Türkiye, toplam yarıyıl gelirini 3,6 milyar TL’ye, abone sayısını 20,6 milyona çıkararak bu iki alanda “tarihinde elde ettiği en yüksek seviyelere” ulaşma başarısını gösterdi. Vodafone Türkiye, mali yılın ikinci çeyreğinde 541 bin net abone kazanımı ile mobil telekom pazarında “en çok net abone kazanan operatör” oldu.
En çok abone kazanan operatör
2014-2015 mali yılının ikinci çeyreğinde toplam 541 bin net abone kazanarak mobil telekom pazarında “en çok net abone kazanan operatör” olan Vodafone Türkiye’nin toplam abone sayısı rekor seviye olan 20,6 milyona yükseldi. Vodafone Red tarifeleri, Türkiye’de de faturalı abone bazındaki büyümenin lokomotifi oldu. Şirketin, faturalı abone sayısı 8 milyona çıkarak toplam abone bazının %39’una ulaştı.
Veri gelirlerinde %47 büyüme
Vodafone Türkiye’nin bu yarıyılda abone bazındaki akıllı cihaz penetrasyonu, geçen yılın aynı dönemine göre 10,5 puan artışla %38,6’lık seviyeye yükselirken, veri gelirleri geçen yılın aynı dönemine göre %47 arttı.
Kurumsal segment gelirlerinde %20’lik büyüme
Türkiye’de işletmelerin dijital haritasını çıkarmak ve ihtiyaçlarını belirlemek amacıyla Yarına Hazırım Platformu’nu hayata geçiren şirket, kurumsal alanda da istikrarlı büyümesini sürdürdü. Vodafone Türkiye kurumsal mobil servis gelirlerini mali yılının ikinci çeyreğinde bir önceki yılın aynı dönemine göre %20 artırdı.
2014-15 Mali Yılının Nisan-Eylül 2014 Dönemine Ait İlk Yarıyıl Sonuçları Açıklandı.
VodafoneTürkiye olarak ülke ekonomisine katkıda bulunulduğu açıklanırken, mali dönem sonuçları GSM şirketine olumlu sonuçlarda yansımaları olduğu belirtildi. Toplam gelirde son 10 yarıyıldır kesintisiz olarak çift haneli büyüyen şirket, 2014-2015 mali yılının ilk yarısını rekorlarla kapattı. Vodafone Türkiye, toplam yarıyıl gelirini 3,6 milyar TL’ye, abone sayısını 20,6 milyona çıkararak bu iki alanda “tarihinde elde ettiği en yüksek seviyelere” ulaşma başarısını gösterdi. Vodafone Türkiye, mali yılın ikinci çeyreğinde 541 bin net abone kazanımı ile mobil telekom pazarında “en çok net abone kazanan operatör” oldu.
En çok abone kazanan operatör
2014-2015 mali yılının ikinci çeyreğinde toplam 541 bin net abone kazanarak mobil telekom pazarında “en çok net abone kazanan operatör” olan Vodafone Türkiye’nin toplam abone sayısı rekor seviye olan 20,6 milyona yükseldi. Vodafone Red tarifeleri, Türkiye’de de faturalı abone bazındaki büyümenin lokomotifi oldu. Şirketin, faturalı abone sayısı 8 milyona çıkarak toplam abone bazının %39’una ulaştı.
Veri gelirlerinde %47 büyüme
Vodafone Türkiye’nin bu yarıyılda abone bazındaki akıllı cihaz penetrasyonu, geçen yılın aynı dönemine göre 10,5 puan artışla %38,6’lık seviyeye yükselirken, veri gelirleri geçen yılın aynı dönemine göre %47 arttı.
Kurumsal segment gelirlerinde %20’lik büyüme
Türkiye’de işletmelerin dijital haritasını çıkarmak ve ihtiyaçlarını belirlemek amacıyla Yarına Hazırım Platformu’nu hayata geçiren şirket, kurumsal alanda da istikrarlı büyümesini sürdürdü. Vodafone Türkiye kurumsal mobil servis gelirlerini mali yılının ikinci çeyreğinde bir önceki yılın aynı dönemine göre %20 artırdı.