Vodafone MVS kanal problemin çözümü

Sponsorlu Bağlantılar

XXPOXX

XXPOXX

Üye
sağol
 


ahmwer

ahmwer

Üye
benim tel n73 mms yazıp 7070 e gönderiom ilk gelen mesajı açmıo :S

--------------- Ekleme ---------------

neyse mms ayarlarını yaptım indir diorum bu seferde internet açılıo 0kb :S :S Bağlanmıo
 
zorbey27

zorbey27

Üye
süper
 
M3L!H

M3L!H

Üye
    Konu Sahibi
benim tel n73 mms yazıp 7070 e gönderiom ilk gelen mesajı açmıo :S

--------------- Ekleme ---------------

neyse mms ayarlarını yaptım indir diorum bu seferde internet açılıo 0kb :S :S Bağlanmıo

mms yazmayacaksın...:) O eskidendi telsim zamanındaydı
şöyle olacak:
xxxxxx(selfservis -) LIVE AYAR
yaz 7048 e gönder.

Self servis -ni bilmiyorsan SIFRE 7048 e gönder örn:123456 LIVE AYAR :sn:

Haa bir de real playerdan ayarlara girip varsayılan erişim noktasını Vodafone MVS yi seç :)
 
ibrahimibil

ibrahimibil

Üye
eyvallah kardeş

--------------- Ekleme ---------------

saol
 

kılıç56789

Üye
Mesaj:
Vodafone %100 Tv Izleme Ayari(hemde ücretsiz)
ARKADAŞLAR SAĞDA SOLDA BU KONUYA RASTLARSINIZ TELSİM TV BELEŞ FALAN ANLATILANLARIN KISMI DOĞRU KISMI YANLIŞ.SİZE TELSİM VODAFONE OLDUĞU İÇİN VODAFONE AYARLARINI YAPMANIZ LAZIM ARTIK TELSİMDEN İZLENMİYOR.ANLATIMA BAŞLIYORUM:
1.ÖNCELİKLE TELEFONUNUZDA RealOne Programı OLMASI LAZIM.YOKSA İNDİRİN.
2.HATTINIZI YENİ ALDIYSANIZ GPRS AYARLARINI AÇTIRIN VE TV AYARINI AÇTIRIN.VEYA Ziyaretciler mesaj icerisindeki linkleri goremezler. Linkleri gorebilmek icin lutfen tiklayarak kayit olunuz. den indirin.
3.MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ SİZE PİN VERECEK ONU YAZIN İLK VERDİĞİ GPRS AYARI PİNİDİR.İKİNCİ VERDİĞİ VODAFONE MVS YANİ TV AYARI PİNİDİR.
4.GELEN MESAJLARI YAZDIĞINIZ PİNLERLE AÇIP KAYDEDİN.
5.REALONE PROGRAMINA GİRİN.ŞU BASAMAKLARI UYGULAYIN:
*SEÇENEKLER
*AYARLAR
*BAĞLANTI
*YAKIN KOPYA:HAYIR OLACAK.
*ŞEBEKE
*VARSAYILAN ERİŞİM NOKTASI:VODAFONE MVS
*ÇEVRİMİÇİ SÜRESİ:SINIRSIZ
*BAĞLANTI ZAMAN AŞIMI:120SN
*SUNUCU ZAMAN AŞIMI:120SN
*EN DÜŞ.UDP BAĞL. NK.:6970
*EN YÜK.UDP BAĞL. NK.:32000
6.SONRA WEB'E GİRİN.
*SEÇENEKLER
*YER İMİ YÖNETİCİSİ
*YER İMİ EKLE
*İSİM:VİDEO
*ADRES:
*ERİŞİM NOKTASI:VODAFONE MVS
*KULLANICI İSMİ:BOŞ
*ŞİFRE:BOŞ
7.EVET EĞER BU İŞLEMLERİ YAPTIYSANIZ VİDEO İSİMLİ YER İMİNE TIKLAYARAK TV İZLEYE BİLİRSİNİZ.
 
M3L!H

M3L!H

Üye
    Konu Sahibi
Bunlar televizyon ayarını yapmanız için genel şeyler ama bir de görüntü ayarı var.Onu kalitelileştirmek için uğraşıyoruz...
 

enes28

Üye
abi udp ayarlarını dediğiniz seviyeye getiremiyorum ne yapmalıyım....
 
Cynical

Cynical

Üye
Dünden beri Star Tv göstermiyor bende. 10 saniye filan abidik gubidik sesler geliyor, sonra da yayın kesiliyor. Var mı başka bu sorunla karşılaşan?
 
M3L!H

M3L!H

Üye
    Konu Sahibi
abi udp ayarlarını dediğiniz seviyeye getiremiyorum ne yapmalıyım....
İlk önce ün büyüğün en küçükten büyük olmasını sağla...Ondan sonra küçüğü ayarla sonra büyüğü ayarla. :)

--------------- Ekleme ---------------

Dünden beri Star Tv göstermiyor bende. 10 saniye filan abidik gubidik sesler geliyor, sonra da yayın kesiliyor. Var mı başka bu sorunla karşılaşan?

O yaptığın ayarlarla değil "Vodafone" ile alakalı
 
ibrahimibil

ibrahimibil

Üye
eyvallah kardeş
 

HYDR-MC

Üye
sağolun
 
aaa34

aaa34

Üye
hiç uğraşmayın vodafone ye kaç defa mail attım işe yaramadı sadece geri mail yolluyolar iyi bi görüntü için 320*240 cöz. ve 128 kbps lazım söyledim ama nafile
 

hkn67

Üye
tşk emeğine sağlık
 

bilgekralll

Üye
Arkadaslar benim tel 6630 ve nekolodeon vardı ve geceleri tnt ye donuyordu guzeldi ama gun gectikce daha netlesıyodu kanal takı 2 hafta oncesıne kadar sımdı goruntu sesten 10 saniye gec geliyo sebebi ne olabilir bilen biri bi el atsa...

--------------- Ekleme ---------------

Aaa34 arkadasımın dedığı gibi yapsalardı bencede hos olurdu ama 6600 6630 gibi vıdeo kalıtesı dusuk olan tellerde ızlenemezdı en iisi soyledir 176*144 ve 44kbps olsaydı daha uyumlu ve kaliteli olurdu sımdı olan 26 kbps her kanalda aynı degıl ornegın stv gercek hızı 8.56kbps

--------------- Ekleme ---------------

Hız zaman zaman degisiklik gosterebilir
 
vagrantali

vagrantali

Üye
KILIC 56789 BÜYÜKSÜN USTA OKDAR DİYOM BASKA BİŞEY DEMİYOM DİREK ACTI BİHATA VERMEDEN HELAL OLSUN BÖYLE DEWAM yanlız 6630 da oluya diğer tel bilemiyorum
 
M3L!H

M3L!H

Üye
    Konu Sahibi
Eğer aaa34 arkadaşıngibi yapsalardı televizyon olayı çok geç açılırdı.Örneğin düşünsenize yaklaşık 10 dakika sonra sürekli arabelleklenmeyle olurdu televizyon izlemek zehir olurdu.En iyisi 40-44 Kbps arası bence zaten 3G gelince 128 den çok daha fazla Kbps den yapacaklarına eminim çünkü 3G çok büyük bir hız.Edge'i de son ayar yaptıkmı çok iyi olur. Ama tek sorun var.3G gelince televizyon kontörlü olabilir. :(
 

OoOoO1

Üye
6210 navigator da dediğin ayarları yaptım ama tv nerden nasıl izlicem bi türlü bulamadım :S
[email protected] meil atarsan sevinirim şimdiden teşekkürler
 

mode01

Üye
dostum benim telefon 6630 dediğin ayarları yaptım ama bağlantı zaman aşımı dioo
 
Godfather

Godfather

Üye
saolasın kardeş
 


Üst Alt