Kullandığınız hat vodafone ise ve vodafone live ayarlarınız aktifse telefonunuzda s60 v3se deneyin. Ben kendi Nokia E51'imde denedim çalıştı kendi anasitelerinde destek verilmemesine rağmen.
kardeş bu vodafonun msn sini nasıl pc ye indirdin hayret ettim çok çok saol.. format felan atınca telefondan gidiyodu msn ikide bir indire indire kontörüm bitmişti çok saol bi ara nasıl pcye indirdiğini anlat çünkü ben vodafonenin sitesinde böyle bişey bulamadım