Vodafone Messenger s60 v3

haqqus

Üye
aynen e51 imde denedm v300 indi yanlız cok agır çalısıyor vadafone kontor yiyormu acaba desteklemiyor diye sonradan supriz olmaz inşallah
 
N78 de sorunsuz çalışıyor teşekkürler.
 

haqqus

Üye
arkiler kontor gitmiyor ya ayarlar için resme bakın Pls ayarınızı yapı jad dosyasını hafıza kartına atın ve vadafone live ayarı ile indirin

 
sağol tşk

--------------- Ekleme ---------------

işte bu sağol
 

erknakr

Üye
e65 te çalıştıramadık yardım edin
 

rojin

Üye
n80 için olanı yok mu??
 

bir_mst

Üye
arkadaşım şu kardeşine çok büyük bir iyiligin dokundu ellerin dert görmesin
 

xtxt27

Üye
eline saglık kurdum çalıştı 6120 c
 

sadem

Üye
Nokia 5320 de çalıştı çok teşekkürler Allah razı olsun, ayarları veren arkadaştan ve emeği geçen tümünüzden...
 

yavuz_47

Üye
Kullandığınız hat vodafone ise ve vodafone live ayarlarınız aktifse telefonunuzda s60 v3se deneyin. Ben kendi Nokia E51'imde denedim çalıştı kendi anasitelerinde destek verilmemesine rağmen.
6220 clasikte acıyormu acaba
 
kardeş bu vodafonun msn sini nasıl pc ye indirdin hayret ettim çok çok saol.. format felan atınca telefondan gidiyodu msn ikide bir indire indire kontörüm bitmişti çok saol bi ara nasıl pcye indirdiğini anlat çünkü ben vodafonenin sitesinde böyle bişey bulamadım
 

onur6060

Üye
çok teşekkürler. normalde tel uyumsuz diodu haricen yükleyince oluyo . kendi programlarının nasıl çalıştığını bilmiyolar mı acaba bu vodafone
 
benimki 5320 ve oldu,
750 kb veri yüklensin mi dedi, aha dedim bunu yüklerken kontor gider diye ama orada da gitmedi rahat rahat yükleyin
 
kardeş çok sağolasın. vodafone live sitesinden indirmeye kalkınca sertifika hatası veriyodu. şimdi öyle bi sorun olmadan direk indirdi. emeğine sağlık
 

ayazgece

Üye
6600 için olanını sabahtan beri arıyom yok yaaa
 
emeyine salık tşkler

--------------- Ekleme ---------------

saygılar