Vodafone Messenger s60 v3

jetkan

Üye
    Konu Sahibi
Vodafone Messenger s60 v3
Kullandığınız hat vodafone ise ve vodafone live ayarlarınız aktifse telefonunuzda s60 v3se deneyin. Ben kendi Nokia E51'imde denedim çalıştı kendi anasitelerinde destek verilmemesine rağmen.
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: ulutas33, berkantopal, buthan ve 29 diğerleri

hasan299

Üye
eyvallah bu cok ıydı ama acaba kont kesıyomu benım tel nokia 6220 classic bı yardım pls
 
bize keşke jar dosyasını verseydin telefona kurulu olduğu dizinden.

Hasan senin telefon çalıştırır bu programı ama 6220 de wifi yok edge gprs falan var o yüzden bence hiç uğraşma mig33 e üye ol. Çok az kontör gidiyor. Bide kanka msn denen program az yer.
 
emegine saglık ben yukledim cok ıyı valla
 

lider001

Kapalı Hesap
ya tamam çalışıyoda benim tel n70 çalışıtıktan sonra ekranda çok büyük olduğu için sadece yarısını görebiliyorum lütfen yardım
 

wadegame

Üye
selam arkadaslar kımısı demıs kontor gıdıyormu dıye kardes kontor falan gıtmıyor sınırsız
 

teo80

Üye
cok teşükkürler cidden,,nerden bulacam diye fıldırfıldır arıyordum..calıştı cok teşekkürler

nokiae51versiyon 400,34,011 süper ilk başka yanlış baglantıdan yapıyormuşusun vodafone internet girmedi vodafone wap diyince yükledi ve girdi teşekkürler tekrar
 
Benimki 6630 yüklüyorum ama msn büyük görünüyor yazdıklarımı göremiyorum
 
Bunun s60v2 versiyonu varmı arkadaşlar? Bir arkadaşın telne(n70) yapacagımı vodafone link gonderiyor ama gonderdiği linkte çalışmıyor yapamadım bir türlü inmiyor telefonuna
 
Vodafonun gönderdiği linkte indir butonu yokkk
 

reoksit

Üye
dostum bu geçersiz dosya diyor n 73 te
 

mterzy

Üye
5800 için bunu uyarlamanız mümkün mü acaba ?
 
N70 versiyonu varmı arkadaşlar? arkadaşa yapmak için arıyorumda.Vodafone gonderdiği link çalışmıyor
 

mterzy

Üye
n70 i bırakalı daha çok yeni oldu... Ve vodafone un gönderdiği link te problem yoktu... Daha sonra tekrar denemenizi tavsiye ederim
 
vodafonun sıtesınden ındırebılırsınız destekledıgı telefonlar arasında bedava
 

asibey30

Üye
arkadaşlar ben yükliyemedim yardımcı olursanız sevinirim.