Faturasız Vodafone Hız Testi

    Konu Sahibi
Bazen klavye düzeltiyor senin aldığın telefon ekran samsung gore biraz daha cok basıp kullanmalısın samsung hassas dokunmatik

G8141 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Aynen
Bilmiyordum kimse bahsetmemisti yorumlarda fln
Güncelleme ile FLN düzelmez dimi yani iki elli oyun blitz brigade mesela iyi değil oynamıyor oyun
 
Son düzenleme:

phasan

Üye
Aynen
Bilmiyordum kimse bahsetmemisti yorumlarda fln
Güncelleme ile FLN düzelmez dimi yani iki elli oyun blitz brigade mesela iyi değil oynamıyor oyun
Yok düzelmez o donanım ile alakalı

G8141 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

ibrother

Üye
Vodafone hat olanlar testi 3G ile yapın daha iyi sonuçlar çıkar.
 
    Konu Sahibi

My godness çarşının bi yerinde hız testi yapayım dedim böyle çıktı az bişey gidiyon değişiyor 20 lerde fln oluyor başka biyerinde 5mbps bile çıktı Vodafone cok değişik
Sakarya Adapazarı
 
Son düzenleme:
Evin içinden en fazla 10 çıkıyor açık alanda bu kadar çıktı. Vodafone İzmir Bornova
 

phasan

Üye
Evin içinden en fazla 10 çıkıyor açık alanda bu kadar çıktı. Vodafone İzmir Bornova
Kotalı internet ve az mb varsa cok hız test yapma bu program net sömürüyor

G8141 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

phasan

Üye
Buda benim internet hızım türk Telekom pttcell hareket halinde yer ankara İstanbul yolu



G8141 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Türk telekom evin içinde iyi çekmediğini farkettim.Evin içinde çekmediğine yönelik bir kaç şikayet aldım arkadaşlardan. Salon bölümüne geçtiğim zaman direk 3g ye geçiyor. Bizim evin duvarları biraz kalın olduğu için sanırım. Ama numaram vodafondayken böyle bir sıkıntı yoktu.İyi çekiyordu. Fakat numaram vodafondayken çok şebeke gidiyordu. Türk telekomda şebekenin gittiğini görmedim bir tek yağmurlu günlerde gidiyor. 5dk felan sürüyor. Geri geliyor şebeke.
 
Son düzenleme:

phasan

Üye
Ben evde babam vodafone kullanırken durduk yere evde vodafone hat gidip duruyordu türk Telekom gecti nereye gitse çekiyor koydu bile Türk Telekom 4g var

G8141 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Ben evde babam vodafone kullanırken durduk yere evde vodafone hat gidip duruyordu türk Telekom gecti nereye gitse çekiyor koydu bile Türk Telekom 4g var

G8141 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Vodafonda çok gidiyor şebeke. Türk telekomda evde iyi çekmiyor.
 
Senin orayı bilmem de benim gittim yerlerde türk Telekom en az 3g cekiyordu

G8141 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Ben ilçe merkezinde yaşıyorum. Türk telekomun çekim gücü düşük biraz verimsiz geldi bana .Numram vodafondeyken böyle bir sıkıntı yoktu. Evin içinde bile 4.5g çekiyordu.
 
Tepkiler: phasan