pcmaniakk
Üye
-
Konu Sahibi
-
Arkadaşlar, hattımı Turkcell'den Vodafone'ye taşıyacağım. Şuanda işleme alındı sadece bana beklemek kalıyor. Taşıma işleminden sonra forum sitelerinde "Vodafone Hat çok fazla telefon şarjı yakıyor" şeklinde konular açılmış olduğunu gördüm ve çoğu geçmiş zaman konularıydı. Tamda Vodafone'ye geçeceğim bu zamanda moral bozukluğu oldu bende. Ben telefon bataryasına önem veren biri olarak konuyla ilgili 2 soru soracağım. :
- Vodafone'de halen bu sorun var mı?
- Böyle bir sorun varsa nasıl düzeltilebilir?
ne alakası varki bende yeni duyuyorum bende vodafone kullanıyorum bir sorun yok
Valla bende yeni duydum bu olayı ve konuyu ciddi ciddi ıspatlamış bazı arkadaşlar ve konu uzun uzun tartışılmış.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Google sonuçlardaki tüm konuları tek tek inlemenizi tavsiye ederim. Sizde çok şaşıracaksınız ama öyle bişey varmış.
Ben şu an kullannıyorum arkadaşım şarjı öttürüyor avea ve turkcell de 3 gün giden şarzım şimdi 1 gün gitmiyor (mobil veri ve şebeke çift modu kappatığım halde ) neden bu kadar şarj yediğini herhangi bir elektronik cihazın yanına koyduğun da gelen seslerden şebekenin vermiş olduğu tahribatı anlayabilirsinyaşasın avea tekrar gececem az kaldı
Vodafone'un interneti Turkcell'e göre daha ağır. Turkcell'de 2dk.'da halledebileceğin iş, Vodafone hat ile 4-5 dakika sürebiliyor. Şebekenin de sinyal gücü Turkcell kadar kuvvetli olmadığı için telefonu çok kasıyor ve bu da telefonun daha çok şarj yakması sebep oluyor diye düşünüyorum. Tabi bu benim düşüncem. Ben şuana kadar Turkcell ve Vodafone kullandım sadece. Turkcell'de bataryam 3-4 gün dayanırdı. Şimdi ise Vodafone'dayım. Telefonu daha dün şarja koydum ve bugün 7 çubuktan sadece 2 çubuk kaldı. Bunlar benim izlenimlerim.
Çok berbat bir durummuş. Peki bu nasıl önlenebilir acaba? Konu hakkında bilgisi olan var mı?
Çok berbat bir durummuş. Peki bu nasıl önlenebilir acaba? Konu hakkında bilgisi olan var mı?
Bazı forumlarda okuduğuma göre, 3G'yi kapatınca bu sorun kısmen de olsa engellenebiliyormuş. Bu doğru mu acaba?
Vodafonda böyle bir sorunun oldugu kesin. Tel bekleme konumunda hic dokunmadan yiyor sarji. Zaten akilli telefonlarin sarj skintisi var birde vodafonun bunu etkilemesi cok moral bozucu. Sinirsiz Cepnetim devam etmese vodafona coktan elveda diyecegim. Öbür yandan turkcel cok pahali aveada cekim kalitesi berbat. Zor durumdayim yani
Tamamdır hocam Bilgi için teşekkür ederim. Aynen durum dediğiniz gibi. Biri pahalı, biri telefon düşmanı, diğeri kalitesiz. : )
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?