vodafone gencler için yeni tarifee

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

hakansarıkaya

Üye
    Konu Sahibi
vodafone gencler için yeni tarifee
vodafofe yarın gecler için süper bi tarife yapcanı sölüoo arkadaslarrr bilgisi olan varmıı
 


ilo53

ilo53

Üye
Hİç bir bilgim yok.İnsanlah daha güzel ve uygun yapar.
 
omerynd

omerynd

Üye
Güzel birşeyler bekliyoruz yoksa cepnetten başka bir avantajı kalmadı
 
lgkg300

lgkg300

Üye
Evet çıkarsa iyi olur. şuan faturasız hatlar için en uygun tarife cep özgür ama 30 TL yüklemezsek bir hayrı yok. faturalı hatlar içinde de cep kamu en iyisi 20 TL ye 1000DK

Yahu kamuluların işi güçleri daha da önemlisi paraları var biz öğrencilerin parası yok en kazık tarifeler bize geliyor. Vodafoneyi bu yüzden kınıyorum:bann: adam akıllı bir tarife yok öğrenci için:bann::bann:
 
bayro91

bayro91

Üye
bende bu tarifeden kullanıyorum ama daha hiç 25 tl geldiğini hatırlamıyorum sürekli 30,32,33 falan geliyo aradıgım zamanda bi vergi varmış da onu 12 aya bölmüşler falan filan diyolar zaten bana geçireceklerini biliyodum ama yapcak bişe yok : )
 
nakres_38

nakres_38

Üye
en süperi 9 tl karşılığı heryöne 3000 sms ;)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt