benm fatura 40 lira geldi, face ye m.face den girdim msn twit falanda girmedim, ekstra hiç bişi yapmadım nasıl oluo bu iş ? bilen varmı ya ilk ay vergi falanmi ekliolar acaba ? müşteri hizmetleriylede uğraşmak istemiorumbilen varmı arkadaşlar?
![]()

ama adamın inanası gelmiyor çok bilgisiz ce cevap verince aklım karıştı walla
