Cynical
Üye
-
Konu Sahibi
-
vodafone bazlarının %90'ında edge var.
Dikkat !
Vodafone yaptı kıyagı ama ne kıyak haberiniz war mı bilmem
Önceden (100kb/1kntr İken) Kullandıgınız kadar kontür yiyiyordu mesela 10kb indirdiniz Kontürünüz 0.10 Düşüyordu
şimdi ise internete girdiginiz gibi 1 kontürü düşüyor ister 10kb indirin ister 200kb indirin
Bence Okadarda kullanışlı bi kampanya deil
Örnegin msn girdiniz baglantınız 1 saat içinde 3-4 kere koptugunu warsayın 4 kontür kafadan gidiyor oysaki msn 1 saat acık kalsa en fazla 80-90 Kb anca yer yani 1 kontür bile değilken 4 kontür bayılmış olacaksınız !
bu önemli bir açıklama olmuş kardeşim eline sağlık bu değişiklik olduğundan beri hiç kullanmamıştım şimdi denedim 3kb kullandım 1 kontorü aldı hemen vodafoneye bu hiç yakışmadı 100kb kalsaydı ama bunu yapmasaydı daha iyiydi nerde kaldı hacim bazlı internet
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?