Vista' ya Windows 7 Makyajı

    Konu Sahibi
Vista' ya Windows 7 Makyajı
Bulur bulmaz denediğim ve çok memnun kaldığım harika bir tema

Resimde pencere kenarları çok ince görünüyor, aslında böyle değil ama bunu ince ayarlardan yaptım. Nasıl yapıldığını da altta anlattım.


Kenarların inceltilmesi:

masaüstünde sağ tıklayın ve kişiselleştirme yi seçin

Resimde ok ile işaretli yere tıklayın

Ok işaretinin görterdiği yere tıklayın

Kenarlık dosldurma yı 0 yapın

Aynı görünümü elde edebilirsiniz

 
Tepkiler: mask1998, demiral94sd, '-[HawX]-' ve 30 diğerleri
vista home basicte çalışırmı?
 
kardeş paylaşım için saol denedim çok güzel emeğine sağlık
 

dr_ezop

Üye
tskkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
 
Patchleri yapamadım yardımcı olabilr misniz.
 

Lion's Claw

Teşekkürler.
 
oooo kanka oldu çok saol süperrr oldu mükemmel müthişş +Teşükkürler ....
 
teşekkür ederim saol muhteşem baba güzel olmuş eline sağlık
 
bu temelar nasıl kullanılıyor? direk indirip kuruyor muyuz? peki kaldırmak istersek ne yapmalıyız?
şimdiden teşekkürler
 
Güzel Temalar Fakat Benim İşime Yaramaz Çünkü Ben Xp Professional Kuallanıyorum Yinede Teşekkürler Bu Arada Xp Pro.İçin Buna Benzer Temalar Bulupta Paylaşırsanız Sevinirim.
 

vasvi

Üye
bunu yazan önce gözüne gözlük alsın.. sen link yazarken ben siliyordum