selmangulec
Üye
vista sp2 ye msn 2011 yükleme problemi -hlp pls!!!
merhabalar ,
vista da service pack olmadan msn 2011 yüklemek istediğimde sp2 olması gerektiğini yazdı. Bende sp1 ve sp2 yi (1gb tutuyor) yükledim. şimdi kurmak istediğimde bir sorun daha çıktı.
aşağıdaki yazının linkini verdi.
----------------------------
Windows Platform Güncelleştirmesi'ni Yükleme
Windows Live Temel Parçalar'ı yüklemeyi deneyip önce Windows Platform Güncelleştirmesi'ni yüklemeniz gerektiğini belirten bir ileti aldıysanız buradaki adımları izleyerek bunu yapabilirsiniz.
Windows Platform Güncelleştirmesi, Windows 7'nin seçilen özelliklerini Windows Vista'ya ve Windows Server 2008'e taşıyan ücretsiz bir güncelleştirmedir. Programların daha iyi grafiklerden, otomasyondan, animasyondan ve mobil aygıtlarla tümleşimden yararlanmasını sağlayan; çalışma zamanı kitaplığı ve uygulama programı arabirimi adında birkaç güncelleştirmeden oluşan bir güncelleştirme topluluğudur.
Windows Platform Güncelleştirmesi'ni yüklemek için
Windows Vista'da veya Windows Server 2008'de Başlatdüğmesini tıklatın. Ara kutusuna Windows Update yazın ve sonra Windows Update öğesini tıklatın.
Gezinti bölmesinde Güncelleştirmeleri denetle'yi tıklatın.
Güncelleştirmeler bulunduğunda, Kullanılabilir güncelleştirmeleri görüntüle'yi tıklatın.
Listede aşağıdaki güncelleştirmelerden birini seçin. (Yalnızca işletim sisteminiz için geçerli olan güncelleştirme listelenir.)
Windows Vista için Platform Güncelleştirmesi (KB971644)
Windows Vista x64 Tabanlı Sistemler İçin Platform Güncelleştirmesi (KB971644)
Windows Server 2008 için Platform Güncelleştirmesi (KB971644)
Windows Server 2008 x64-Edition İçin Platform Güncelleştirmesi (KB971644)
Yükle'yi tıklatın. Yükleme işlemini tamamlamak için bilgisayarınızı yeniden başlatmanız gerekebilir.
-----------------------------
ne yapmam gerekiyor.
bilen belki vardır diye yazmak istedim...
saygılar...
Selman
vista da service pack olmadan msn 2011 yüklemek istediğimde sp2 olması gerektiğini yazdı. Bende sp1 ve sp2 yi (1gb tutuyor) yükledim. şimdi kurmak istediğimde bir sorun daha çıktı.
aşağıdaki yazının linkini verdi.
----------------------------
Windows Platform Güncelleştirmesi'ni Yükleme
Windows Live Temel Parçalar'ı yüklemeyi deneyip önce Windows Platform Güncelleştirmesi'ni yüklemeniz gerektiğini belirten bir ileti aldıysanız buradaki adımları izleyerek bunu yapabilirsiniz.
Windows Platform Güncelleştirmesi, Windows 7'nin seçilen özelliklerini Windows Vista'ya ve Windows Server 2008'e taşıyan ücretsiz bir güncelleştirmedir. Programların daha iyi grafiklerden, otomasyondan, animasyondan ve mobil aygıtlarla tümleşimden yararlanmasını sağlayan; çalışma zamanı kitaplığı ve uygulama programı arabirimi adında birkaç güncelleştirmeden oluşan bir güncelleştirme topluluğudur.
Windows Platform Güncelleştirmesi'ni yüklemek için
Windows Vista'da veya Windows Server 2008'de Başlatdüğmesini tıklatın. Ara kutusuna Windows Update yazın ve sonra Windows Update öğesini tıklatın.
Gezinti bölmesinde Güncelleştirmeleri denetle'yi tıklatın.
Güncelleştirmeler bulunduğunda, Kullanılabilir güncelleştirmeleri görüntüle'yi tıklatın.
Listede aşağıdaki güncelleştirmelerden birini seçin. (Yalnızca işletim sisteminiz için geçerli olan güncelleştirme listelenir.)
Windows Vista için Platform Güncelleştirmesi (KB971644)
Windows Vista x64 Tabanlı Sistemler İçin Platform Güncelleştirmesi (KB971644)
Windows Server 2008 için Platform Güncelleştirmesi (KB971644)
Windows Server 2008 x64-Edition İçin Platform Güncelleştirmesi (KB971644)
Yükle'yi tıklatın. Yükleme işlemini tamamlamak için bilgisayarınızı yeniden başlatmanız gerekebilir.
-----------------------------
ne yapmam gerekiyor.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
bu sitede en sonki yazılan konudaki verilen linki indirdim. direct x 11 yükledim . kurarken hata verdi. buda olmadı. bilen belki vardır diye yazmak istedim...
saygılar...
Selman
