vista için partiton manager arıyorum...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Altun.

Altun.

Üye
    Konu Sahibi
vista için partiton manager arıyorum...
arkadaşlar vista SP1 i indirdim be kurmaya başladım ama o da ne 6 GB yer istyr benim c sürücüm zaten 20 GB 15 GB sini vista kullanıyr geriye kalıyr 5GB, kalan 5 GB yede program felan kurunca elde kalan bana 2 GB

şimdi vista da çalışan partition manager arıyrum bulduklarım vistada yemiyor. bana bi kaç program önerebilirmisiniz??

ayrıca SP! vista yı kuran yada kullanna varmı artıları nedir eksileri nedir gelişmeler felan warmı.

şimdiden sağolun....
 


Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Keşke Tek konu acsaydın tek konu acarsan yardım lar daha iyi olur tek konuda toplanır.
 

masumfirari

Üye
partition magic 8.5 işini görürü googleda arat
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt