Altun.
Üye
vista için partiton manager arıyorum...
arkadaşlar vista SP1 i indirdim be kurmaya başladım ama o da ne 6 GB yer istyr benim c sürücüm zaten 20 GB 15 GB sini vista kullanıyr geriye kalıyr 5GB, kalan 5 GB yede program felan kurunca elde kalan bana 2 GB
şimdi vista da çalışan partition manager arıyrum bulduklarım vistada yemiyor. bana bi kaç program önerebilirmisiniz??
ayrıca SP! vista yı kuran yada kullanna varmı artıları nedir eksileri nedir gelişmeler felan warmı.
şimdiden sağolun....
şimdi vista da çalışan partition manager arıyrum bulduklarım vistada yemiyor. bana bi kaç program önerebilirmisiniz??
ayrıca SP! vista yı kuran yada kullanna varmı artıları nedir eksileri nedir gelişmeler felan warmı.
şimdiden sağolun....
