Vista by YuCk (128x160)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
erendou

erendou

Üye
e 250 ye tema atmanın bi yolu varmı usb kablo filan mesala bu uyarmı aradın sadece resmi tema yapmak çıkıyor bilen varsa büyük sevaba girer
 


dj_echo

Üye
Allah razı olsun işime yaradı
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Teşşekkürler.
 

uveys89

Üye
harika çok güzel oldu telefonun ekranı :D
Xp'de yok mu? 95 veya milenium, q8'de olur
 
ycg35

ycg35

Üye
    Konu Sahibi
xp 128x160 olrk forumda vardır muhtemelen çünkü bunlar çok bilindik temalar arama yaparsan bulabilirsin yoksa söle onuda yaparız :D . .
 
holocaust95

holocaust95

Üye
paylaşım için tşklerr
 
levo5656

levo5656

Üye
teşekkürler
 
_-_-_-ahmet-_-_

_-_-_-ahmet-_-_

Üye
sagolasın güsel paylaşım olmuş
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt