Video İzleyememe

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Video İzleyememe
Merhaba arkadaşlar. şu anda telefonumda IZS yüklü. flash player de yüklü. ancak youtube dan video izleyebildiğim halde başka sitelerde video izleyemiyorum. mesela lig tv ye girip golleri izleyemiyorum. web tarayıcısından olabilir belki diye Maxthon diye bir tarayıcı yükledim ama yine de olmadı. Çözümü nedir bu işin?
 

Ocean258

Üye
Sonradan kurulan flashplayerde böyle sorunlar olabiliyor farklı player uygulamalarını deneyin bence
 
    Konu Sahibi
mesela hangileri. ya da flash player uygulamasını direkt sistem dosyasının içine atsam çalışır mı acaba?
 

Ocean258

Üye
Android için vlc playeri deneyebilirsiniz yada MX Player de iyi lerden biridir. google play da bir sürü benzer uygulama var deneyin beğendiğinizi kullanın
 
    Konu Sahibi
MX Playeri işi çözer mi bilmiyorum ki. daha öncesinde de mx player vardı. ama yine internetten video izlemede sorun yaşıyordum.
 

Ocean258

Üye
mVideoPlayer deneyin optimus black için bakalım izleyemediğiniz video var mı net üzerinden
 
flash playerı tekrar kurman gerekiyor... burdan indirebilirsin
 

alaStar

Üye
115.12 sürüm flash playeri bulup indir tüm videoları izlersin
 
    Konu Sahibi
flash playerı tekrar kurman gerekiyor... burdan indirebilirsin

Kardeş zaten kurdum ama yine olmadı

- - - Eklendi - - -

mVideoPlayer deneyin optimus black için bakalım izleyemediğiniz video var mı net üzerinden

ilk fırsatta deneyeceğim inşaallah

- - - Eklendi - - -

115.12 sürüm flash playeri bulup indir tüm videoları izlersin

inşaallah ilk fırsatta ona da bakacağım
 

Ocean258

Üye
denizci35 söylediği şekilde de yapabilirsin ayrıca merak ettim denedin mi player'i üstad
 
mx player işi çözer açmayacağı yok (: buradan indir bilgisayarına sonra at telefonuna
 
    Konu Sahibi
sistem dosyalarının içine atmadım flashı. normal kurdum. mx player yükledim tekrardan. şimdilik izleyebiliyorum. artık hangisi problemi çözdü bilmiyorum.
 

Ocean258

Üye
sistem dosyalarının içine atmadım flashı. normal kurdum. mx player yükledim tekrardan. şimdilik izleyebiliyorum. artık hangisi problemi çözdü bilmiyorum.

Sorun çözülsün hangisinin çözdüğü pek önemli değil
 
Tepkiler: Optimus White
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...