Vertice V650 (Çin maLı iPhone) Tartışıyoruzz

Sponsorlu Bağlantılar

jixman

Üye
ya bn bişi merak ediyom V650 Apple'ın İtunesnısına bağlayabiliyomuyuz ???
 


oldcity78

Üye
arkadaşla vertice v650 aldım ama zilsesini değiştirmekte sorun çekiyorum yardımcı olacak birisi varmı
 

möç123

Üye

--------------- Ekleme ---------------

kılıç sesini kapatmak için bende şöyle yapmıştım,

normal telefon tuş çevirme bölümüne gelip,
*#856633# tuşlayıp arama tuşuna basıosunuz
ordan sese gelin
ordan normal mod
tuş sesi,
ses 0
ekrandaki sesi yandaki tuşlardan sıfıra getitin ve ayara tuşuna tuşlayın,
geri diyin,
parametreyi güncelleştir çıkacak evet diyin
işte bukadar

denedim yine gitmedi o kılıç sesi
 
bfgbfg

bfgbfg

Üye
VBu telefondan şikayetçi olan varmı ... Mesela '' keşke almasaydım diyen ''
 
ozgurkale

ozgurkale

Üye
şu kılıç sesini nasıl kapatabilirim lütfen yardım edin 2 aydır kapatamadım gitti ne denesem olmuyo...:off:
 

adobee

Üye
arkadaslar vertice v650 wifi ayarlarının nasıl yapılacagını bılen varmı ve ucretsız navıgasyon konusunda yardımcı olursanız sevınırım yuklemek mumkunmu tesekkurler.
 

i_kubba

Üye
ya arkadas cin malı almıssın zaten 1gb koycam 32 olurmu diyorsun fiziksel kurallara aykırı dedigin sey mantıklı dusun cin malı aldıgın icin max. 4gb destekliyor telefonun fakat telefon hafızası 80mb olması gerekir onu 32 ya da 16gb yapmam imkansız arkadasım boyle sacma sorularla admini mesgul etmeyelim ltfen !
 

setra77

Üye
arkadaşlar bende de blackberry var.çift hatlı tel arıyodum tesadüfen ve terddütle aldım lakin 3 aydır kullanıyorum memnunum.bu çekik gözlülerin fazla hakkını yemeyelim:D bolca oyun yükledim oynuyorum,8gb kart var tıkır tıkır çalışyo,1400 ad şarkı var dinliyorum bu arada da görüşmelerde yapıyorum tüm bunlara rağmen şarzı 4 gün gidiyor.çift hattında bi sorun yok hee tek sorunu camerasının vga oluşu onun dışında tıkır tıkır çalışıyo:D telin resimlerini yüklemeye çalıştım ama olmadı:vur ancak çin malı blackberry alacaklara tavsiyem telefonun pil konulan kısmında JINCEN 9700 yazılı olandan alsınlarki pişman olmasınlar:nono:
 

möç123

Üye
şu kılıç sesi hakkında söylecek başka çözümünüz yok mu ya yaedım edni ya
 

slow_summer

Üye
Arkadaşlar benim vertice v650 telefonum var. Telefonumdan gayet menmunum. Benim sorunum dün ave'dan bir servis mesajı geldi ve ekranda işaret olarak kaldı. Bir tüelü servis mesajının nerede olduğunu bulamadım. Bu telefonda servis mesajları nereye kayediyor. Bana bukonuda yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkür ediyorum.
 

slow_summer

Üye
Arkadaşlar benim vertice v650 telefonum var. Telefonumdan gayet menmunum. Benim sorunum dün ave'dan bir servis mesajı geldi ve ekranda işaret olarak kaldı. Bir türlü servis mesajının nerede olduğunu bulamadım. Bu telefonda servis mesajları nereye kayediyor. Bana bu konuda yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkür ediyorum.

Bu Konuda yardımcı olacak arkadaş yok mu?

--------------- Ekleme ---------------

Arkadaşlar benim vertice v650 telefonum var. Telefonumdan gayet menmunum. Benim sorunum dün ave'dan bir servis mesajı geldi ve ekranda işaret olarak kaldı. Bir tüelü servis mesajının nerede olduğunu bulamadım. Bu telefonda servis mesajları nereye kayediyor. Bana bukonuda yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkür ediyorum.
Bu konudar yardım bekliyorum.
 

ali_seker

Üye
17 07 2010 da verona v650 tlfn aldım aldıgıma alacagıma bin pişman oldum 1 ay sonra tlfonun şebeke pıroblemi yle karşılaştım aldıgım yere gittim çagdaş elektirige küçükyalıya adam tamam gönderiyorum dedi tlf 1 ay 10 gün sonra geldi ve eve götürdüm birbaktım aaa pili yok yedek pilini taktım aaa ekran kırık 1 gün sonra tekrar aldıgım yere verdim servise yollaması için hala telefon yookbu gun kı tarıh 02 11 2010 sakın kimse bu tlf dan almasın servis hizmeti sofır paranla rezil olmak diye buna denir serfisi arıyorsun servis toblam bende 8 gün kalmış diyor o zaman benimtlf nerelerde geziyor........
 

mustafa derya

Üye
bn hıc oyun yukleyemedım bana yardımcı olurmusunuz
 

mal144

Üye
slm arkdaslar ben vertice v650 telefon war ama bi turlu hafıza kartı bulamdım nereeye gitsem yok bulamazsın dıyor siz nasil buldunuz bide hafıza kartının tam ismi neyse soylermisiniz?
 

rohat47

Üye
Arkadaşım bende vertice v 820 İphone war ama internete qiremiyorum neden mesela 0.facebook.com yasıyorum baqlantı başarısız diyor nasıl çözücem ?
 
laracroftt

laracroftt

Üye
bn hıc oyun yukleyemedım bana yardımcı olurmusunuz


jar destekli dokunmatik oyunları ara googledan pc ne indir tele at yükle de direkt yükler yüklediğin tüm oyun ve uygulamalar java klasöründe toplanır.

--------------- Ekleme ---------------

Arkadaşım bende vertice v 820 İphone war ama internete qiremiyorum neden mesela 0.facebook.com yasıyorum baqlantı başarısız diyor nasıl çözücem ?

wifi kullan daha rahat edersin internetten bolt programı indir o programla facebooka bağlan 0.facebook.com desteklemez cunku tel çin malı oyolla giremezsin dediğimi yaparsan sorun yasamazsın ben oyle kullanıyorum.

--------------- Ekleme ---------------

slm arkdaslar ben vertice v650 telefon war ama bi turlu hafıza kartı bulamdım nereeye gitsem yok bulamazsın dıyor siz nasil buldunuz bide hafıza kartının tam ismi neyse soylermisiniz?

takılan hafıza kartı mıcro sd olması lazım kucuk hafıza kartları telefon için . benım v 820 benımkıde mıcro sd kart arkadasım.

--------------- Ekleme ---------------

ya bn bişi merak ediyom V650 Apple'ın İtunesnısına bağlayabiliyomuyuz ???

hayır bağlanamazsın
 

xatomix

Üye
selam . bende v820 cep telefonu var gece kendiliğinden şarjı bitmiş. Düğmesine basıyoum açılış var ama takılıp kalıyor ana menüye geçimiyor nasıl bu drumu düaeltebilirim. işletim sistemini nasıl geri yükleyebilirim. bir yol gösterin nolur.
 
Xx_HoGaN_xX

Xx_HoGaN_xX

Üye
Arkadaşım bende Vertice v820 i-phone var 32 gb yazdıgına ragmen sadece 24mb hafızası var 32 gb yapmak için ne yapmalıyım bi ayar falanmı gerekiyor ?

Varya arkadaşım resmen koptum:d::ehe:alkis.. Sen arkasında her 32 gb yazan telefonu 32gb mı sanıyorsun, adamlar istedikleri gibi rakam atıyorlar oraya kiii o telefonun 32gb hafıza kartı kaldıracağını hiç sanmıyorum. Sen en iyisimi 16 gb bir hafıza kartını al dene. Ayrıca 34 mb lık bir hafızayı 32 gb ta yükseltebilecek bir teknoloji hala bulunamadı.:ehe
 
v650

v650

Üye
Merhaba arkadaşlar telefonu sıfır alan arkadaşlara bi sorum olucaktı ben kuzenden aldım oda bilmiyor telefonun güvenlik şifresini rıca etsem yazarmısınız
 


Üst Alt