PcM@STéR
Üye
Versiyon Yükseltme Ile Ilgili
Aklıma Bir Fikir geldi olup olamayacağını burdaki mesajlardan birazdan anlarız.
Olay Şu En Son versiyona Sahip bir 6630 daki Z: Sürücüsündeki Tüm klasörleri Elimizdeki Eski
versiyon 6630'un Z: Sürücüsüne Transfer Ediyoruz ve Telefona hard Format Çekiyoruz. Telefon
Kendini yeni Dosylardan Kurarak Versiyonu Yükseltmiş olacak.
Tabi Sorun Şu Z: Sürücüsüne bu Dosyaları nasıl kopyalayabiliriz. vede Eski Klasörleri nasıl Silebiliriz?
Kısacası Z: Sürücüsüne Tamamı ile kontrol etmek lazım.
Bu konuda Bilgisi olan bişiler karalasın
Olay Şu En Son versiyona Sahip bir 6630 daki Z: Sürücüsündeki Tüm klasörleri Elimizdeki Eski
versiyon 6630'un Z: Sürücüsüne Transfer Ediyoruz ve Telefona hard Format Çekiyoruz. Telefon
Kendini yeni Dosylardan Kurarak Versiyonu Yükseltmiş olacak.
Tabi Sorun Şu Z: Sürücüsüne bu Dosyaları nasıl kopyalayabiliriz. vede Eski Klasörleri nasıl Silebiliriz?
Kısacası Z: Sürücüsüne Tamamı ile kontrol etmek lazım.
Bu konuda Bilgisi olan bişiler karalasın
