Vee... Adem'de Gider

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

tksharmely

Emekli Yönetici
Benim acemi birliğim 21 gün sürdü ama daha önümde çok uzun bi zaman var. biter gibi de görünmüyor hiç artık bitirmeye çalışacağız bir şekilde.
 

Odysseus

Üye
    Konu Sahibi
Biter biter Mahmut'um. Ben Bilecik gibi bir yerde 73 gun kaldım. Nazy bilir Bilecigin sogugunu.
 

tksharmely

Emekli Yönetici
Gideceğim yerde devrecilik olursa çok sorun yaşarım. DK olmak zaten başlıca bir sorun, acemilikte bile farklı baktılar bize, usta birliğinde ne yapacaklar bakalım.
 
Acemi birliklerin bulunduğu illerin hepsi soğuktur.

Bkz. Isparta, Manisa, Kayseri, Erzincan, Bilecik, İstanbul (Küçükyalı'daki birliğin bulunduğu bölge çok rüzgârlı), Tokat, Hatay, Konya...

Denizciler için aynı şeyi söyleyemem. İzmir ve İskenderun'da askerlik biraz daha rahat.
Sıhhiyeciler için Samsun da iyi...


Bu arada çok geçmiş olsun kardeşim. Tez zamanda aramıza dönmen ve konulara müdahale edebilmen dileğiyle (konu taşıma, üst konu yapma gibi )
 

Odysseus

Üye
    Konu Sahibi
Mahmut, bizde devre kayıpları kral gibiydi. Bu arada egitimleri her ne kadar zor olsa da Jandarma olacak arkadaslar Bilecige duserse cok rahat ederler. Komutanlar ( ozellıkle 12. Bolukte ) sizli bizli konusuyorlar. Kufur kesinlikle yok. Kurallara uyulmadı mı bolugun tamamı ceza alır, o da yemekhaneye kadar surunmek ya da ordek yuruyusu yapmak. Tavsiye ederim Bilecik harika
 

tksharmely

Emekli Yönetici
Malatya'da göreciğz DK lara ne olduğunu umarım ben de kral gibi olurum
 
DKlar her yerde kral gibidir. Askerler bile abi diye hitap eder sana.
 

Odysseus

Üye
    Konu Sahibi
Bugun itibariyle askerligim doktor onayıyla resmen bitti arkadaslar. Persembe gunu cıkıyorum. Siteden Alperen1313 abim az once ziyaretime geldi sagolsun. Aksam yemegini evinde birlikte yiyip cıkacagım. Cuma gunu tamamen aranızda olacagım.

Sizleri ozledim. Gorusmek uzere.
 
Hayırlısı kardeşim.
Biz de seni çok özledik.
Alperen Abi'ye selamlar...
 

tksharmely

Emekli Yönetici
Adem sen şimdi askerlik mi yaptın
Böyle askerlik herkesin başına. Başta benim başıma
 

Praetor

Emekli Yönetici
Konu adını değiştiriyorum.

Vee... Adem de tatile gider...



 

Odysseus

Üye
    Konu Sahibi
Abicim 73 gun acemilik yaptım yeter. Neler cektigimi bir ben bir de sevgili ebem bilir. Kulakları cınlasın.
 

Praetor

Emekli Yönetici
Abicim 73 gun acemilik yaptım yeter. Neler cektigimi bir ben bir de sevgili ebem bilir. Kulakları cınlasın.
Yet miş üç gün!!!!
Vay beee...

Helal olsun vallahi...
73!!!
Boru değil!.. 73!..

 

DiaBLoS

Admin
Önemli Bilgi vermek istiyorum..



Az önce Telefonuma Adem den msj geldi..Paylaşmak istiyorum..



Ali , raporumda sorun çıktı..Heyetten döndü..Yarın çıkamıyorum...Haftaya kaldı..



Adem arkadaşımızın dönüşü yani haftaya kaldı..Bilginiz olsun..
 

Odysseus

Üye
    Konu Sahibi
Ali sana yanlıslıkla gonderdim yaw Alperen abiye gonderiyodum.
 

DiaBLoS

Admin
Telefonun demek göndereceği kişiyi biliyor..

No problem..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...