Arkamdan dedikodu mu yapılıyo burda. Zaten sıkıntıdan patlıcam. Aksam 6 da yattım sabah 9 da kalktım. Binanın dısına bile cıkmak icin izin alıyoruz. Tabi verirse doktor. Askeri hastane oldugu icin sıkıyonetim var. :
Senin yerine de yaparım ben kardeşim vatan görevini sen hiç merak etme vatan bize emanet Allah yardımcın olsun kardeşim, 4.09.2009 da ben de Malatya'ya teslim olacağım. Çok geçmiş olsun...
Geciyor kardesim.. Birligime ilk teslim oldugum gunu hatırlıyorum. Aralık 11.. 88/4.. Biter mi diyordum. Bitti iste. Nizami sekilde yapamasak ta en azından 3 ay acemi birligini yapmıs oldum. Seninde bitecek insallah. Allah yar ve yardımcın olsun...