Vee... Adem'de Gider

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Odysseus

Üye
    Konu Sahibi
Hepinize teşekkür ederim arkadaşlar.

Kısa dönemlerde 45 gün, uzun dönemlerde 90 gün hava değişimi hakkı vardır. Bu sürenin üzerinde hava değişimi verildiyse askerlikten sayılmaz. Benim 3 ayım sayıldı 3 ayım sayılmadı.
 

Lina_TR

Üye
Abi ben maxicepliyim de 1 hafta daha
 

pisicikk

Üye
Geçmiş olsun Adem...
En kısa zamanda görüşmek dileğiyle
 

Odysseus

Üye
    Konu Sahibi
Teşekkürler arkadaşlar.
 

Penelope

Üye
Benim biriciğim hemen gidip gelsin yoksa çok özlerim.
 

Odysseus

Üye
    Konu Sahibi
Döncem bitanem senin için döncem
 

zibidi39

Üye
gecmıs olsun abı allah acıl sıflar versın su mubarek aylarda
 

Praetor

Emekli Yönetici
Şifalara söyledim acilen gelecekler sana
Sen de acilen dön aramıza!..
 
Geçmiş olsun adem abi. Çabuk dönersin inşallah.
 
Başlıktan haydaaaaaa yine mi biri gidiyor diye girişim vardı
Git gel bekliyoruz hadi
 

Odysseus

Üye
    Konu Sahibi
Sağolun arkadaşlar. Vodafone'dan 250 MB'lık internet paketi aldım. Yine gireceğim siteye
 

Odysseus

Üye
    Konu Sahibi
Reklam yapmak gibi olmasın da seviyorum bu Nilufer Turizmi. Su anda terminalindeyim 03:00 arabasıyla gidecegim Ankara'ya. Terminalinde de, otobuslerinde de wireless internet var. Bu nimetten faydalanmak guzel.
 

EroL

Emekli Yönetici
Şuan otobüs hareket etti galiba adem rahatın nasıl
 

Odysseus

Üye
    Konu Sahibi
Hastaneye yatıs islemlerim bitti yatıyorum arkadaslar.

Bu arada terminalde wireless vardı, otobusteki modemde sorun varmıs giremedim.
 
açıkçası başılğı görünce ödüm patladı.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...