adanalı1
Üye
Ve Sonunda 808 aldım . Buyrun İçeri =) ...
Evet arkadaslar bu sabah aksaray iletişim den 1450 liraya nokıa 808 purewıew ı almıs bulunmaktayım .. =) ..
Cihaz için bagzı arkadaslar forumda tarayıcı kasıyor . takılmalar oluyor demıstı . hayır . kattıyen gram takılma kasılma yok. içerisinde belle feature pack1,112.020.309. tarayıcı 8.2 yuklu. =) ..
Yanı nokıa bu sefer hız konusunda bıraz olsun gelıstırmıs kendısını .
birde dıkkatımı ceken cıhazda hem led hemde zenon flash bulunuyor . yanı çift flash seçenegi var .
tek dokunuşla hdmı moduna gecebılıyoruz. vesaıre vesaıre . yanı zengın ıcerıge sahıp bır cıhaz olmuş. görunumune dıyecek yok . gayet zarıf .
.. dıyecegım bu arkadaslar. kımseye aldanmayın . 10 numara cıhaz olmus. kattıyen tarayıcada takılma yasamadım . hatta n8 de flv vıdeo ızlerken . sayfada kasılmalar yasamıstım. suan flv vıdeo ızlıyorum sayfada ne takılma nede kasma var . dıyecegım bunlardan ıbaret arkadaslar. SAYGILAR
Cihaz için bagzı arkadaslar forumda tarayıcı kasıyor . takılmalar oluyor demıstı . hayır . kattıyen gram takılma kasılma yok. içerisinde belle feature pack1,112.020.309. tarayıcı 8.2 yuklu. =) ..
Yanı nokıa bu sefer hız konusunda bıraz olsun gelıstırmıs kendısını .
birde dıkkatımı ceken cıhazda hem led hemde zenon flash bulunuyor . yanı çift flash seçenegi var .
tek dokunuşla hdmı moduna gecebılıyoruz. vesaıre vesaıre . yanı zengın ıcerıge sahıp bır cıhaz olmuş. görunumune dıyecek yok . gayet zarıf .
.. dıyecegım bu arkadaslar. kımseye aldanmayın . 10 numara cıhaz olmus. kattıyen tarayıcada takılma yasamadım . hatta n8 de flv vıdeo ızlerken . sayfada kasılmalar yasamıstım. suan flv vıdeo ızlıyorum sayfada ne takılma nede kasma var . dıyecegım bunlardan ıbaret arkadaslar. SAYGILAR

o cihazı alacak zaten multimedya öz. için alsın bir zahmet 
