Ve işte N98 GELİYO!!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
toprakumit

toprakumit

Üye
Durun baQem daha N96 yı bekliyoruz. Nasıl üç sayı atlatırlar ki :allalla: :ehe
 


Hellboy®

Hellboy®

Üye
Süper telefon :oke:
 

polifonikali

Üye
saten gelmeyen şey kalmadı bi bu kalmıştı ya
 
m.furkan1993

m.furkan1993

Üye
nokia hiç böyle yapmazdı ama böyle güzel bir telefona max hafıza kartı 4gb yapmışlar benim biraz korkuttu
 
lyon_69

lyon_69

Üye
süper bişi ya hemen almak istiyorummmmm:coold:
 
safakk

safakk

Üye
ya yine mi aynı tel ya arkadaşlar n95 çıkmadan öncede bu telefona n95 diyorlardı şimdide n98 diyorlar sizce mantıklı mı :@ ;)
 
Furkan96

Furkan96

Üye
Cok iiyi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt