) Ne kadarda makul değil mi? 3300 Tl cık.. Sanırım Turkıyede 1 ay ıcerısınde mılyon satar ama her fırsatta yıne kufur ederler siyaset yaparlar açız acıktayız dıye yurdum ınsanı... Resmen kazıklıyorlar hemde ınsanların gozune soka soka.. 1 telefona 3300 Tl verebılmek gercekten buyuk zanaat..
Neye göre kendisini ezdirmiyor acaba ?
.....
Böyle bir telefon kendini ezdirmez. Videoda görebildiğimiz kadarıyla, ezdirmedi de.

Anlıyorum ,internet alanından bahsediyorsunuz.. Bakalım bunu zaman gösterecek![]()
Allahım Galaxy S2 de tek kaydırmayla tüm sayfayı yukarıdan aşağı inebilirken iPhone'da 4-5 kere kaydırman lazım hala gidip iPhone kaydırmada daha iyi diyorlar 
Multitasking güçlü multitasking güçlü derler, ondan sonra test yaptılar 3 tane uygulama açıktı diye ortalığı ayağa kaldırırlar.
Bu Nokia'cıları hayal dünyalarıyla başbaşa bırakmak lazımAllahım Galaxy S2 de tek kaydırmayla tüm sayfayı yukarıdan aşağı inebilirken iPhone'da 4-5 kere kaydırman lazım hala gidip iPhone kaydırmada daha iyi diyorlar
![]()
benim ideos x5 de arka planda 15 20 program opera falan acıkken oyun oynayabiliyorum sarkıda acık hic kasmıyor bi dunyada program acıkken ustelik antivirusde acık telefonda ideos x5 600 tlf / p lerin en iyisi
![]()
Özenti telefonu işte. Bir ünlünün elinde gören gidip alıyor. 5000 bin olsa yinede alırlar.

