ve Iphone 4S Satışta 2.650-3000 TL

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
zaza

zaza

Üye
vergi yükseldi şaşmamak gerek yoksa 2200 civarı olurdu en pahalısı.
 


Ocean258

Ocean258

Üye
Evettttt..!!! Aylardır bekledıgınız Iphone 4S geldi.. Gercı siz 5 beklıodunuz.. :)) Ne kadarda makul değil mi? 3300 Tl cık.. Sanırım Turkıyede 1 ay ıcerısınde mılyon satar ama her fırsatta yıne kufur ederler siyaset yaparlar açız acıktayız dıye yurdum ınsanı... Resmen kazıklıyorlar hemde ınsanların gozune soka soka.. 1 telefona 3300 Tl verebılmek gercekten buyuk zanaat..
 
Del Rey

Del Rey

Üye


Neye göre kendisini ezdirmiyor acaba ?

Acaba 1.2 GHz çift çekirdekli bir işlemciye, ve kendisinden kat kat güçlü bir de grafik işlemciye sahip Samsung Galaxy S ve iPhone 4S ile internet performansında; HTML 5 olarak birinden, Flash açısından da diğerinden daha iyi olan (hatta internet tarayıcı temeli bakımından ikisinden de iyi standartlara sahip olan [WebKit 2]); ve 1 GHz'lik işlemciye ve N8'den bile daha kötü GPU'ya rağmen en az diğerleri kadar kasmadan kinetik kaydırabilen, aynı zamanda pinch to zoom yapabilen bir akıllı telefon. Ki bu işlemler sırasında arkaplanda 4 uygulama da açıktı. 1500 TL cik yalnızca.

Sonra git bakalım arka planda RDA ile arkadaş 41 uygulama açabildi. RDA'sız kaç uygulama açabilirsin acaba o telefonla. Hem de o çoklu görevlendirme sistemi ile.

Böyle bir telefon kendini ezdirmez. Videoda görebildiğimiz kadarıyla, ezdirmedi de.
 
Del Rey

Del Rey

Üye


Anlıyorum ,internet alanından bahsediyorsunuz.. Bakalım bunu zaman gösterecek :)

MeeGo bölümünde video mevcut. 1.2 GHz'lik çift çekirdekli telefonlar N9'dan biraz daha hızlı sayfa açabiliyor o kadar. E yani o kadar da olsun. Onun dışında kinetik kaydırma ve pinch to zoom SGS 2'den çok daha yumuşaktı. iPhone 4S'le de eşitti. Hem Flash hem de HTML 5 desteği var. Hatta HTML 5 desteği Dünya'da ikinci sırada. Bir de WebKit 2 standartlarını destekliyor.
 

Lenneth

Üye
Multitasking güçlü multitasking güçlü derler, ondan sonra test yaptılar 3 tane uygulama açıktı diye ortalığı ayağa kaldırırlar.

Bu Nokia'cıları hayal dünyalarıyla başbaşa bırakmak lazım :) Allahım Galaxy S2 de tek kaydırmayla tüm sayfayı yukarıdan aşağı inebilirken iPhone'da 4-5 kere kaydırman lazım hala gidip iPhone kaydırmada daha iyi diyorlar :ehe
 
Del Rey

Del Rey

Üye
Multitasking güçlü multitasking güçlü derler, ondan sonra test yaptılar 3 tane uygulama açıktı diye ortalığı ayağa kaldırırlar.

Bu Nokia'cıları hayal dünyalarıyla başbaşa bırakmak lazım :) Allahım Galaxy S2 de tek kaydırmayla tüm sayfayı yukarıdan aşağı inebilirken iPhone'da 4-5 kere kaydırman lazım hala gidip iPhone kaydırmada daha iyi diyorlar :ehe

Bu işleri pek iyi bildiğini sanmıyorum. Bu, yazılımla hallediliyor. Tamamen Apple'ın kontrollü yaptığı bir olay o, kullanıcının daha kontrollü kaydırma yapabilmesi için. Samsung ise farklı bir yola başvurmuş.
 
kloı123

kloı123

Üye
benim ideos x5 de arka planda 15 20 program opera falan acıkken oyun oynayabiliyorum sarkıda acık hic kasmıyor bi dunyada program acıkken ustelik antivirusde acık telefonda ideos x5 600 tl :D f / p lerin en iyisi :)
 
Del Rey

Del Rey

Üye
benim ideos x5 de arka planda 15 20 program opera falan acıkken oyun oynayabiliyorum sarkıda acık hic kasmıyor bi dunyada program acıkken ustelik antivirusde acık telefonda ideos x5 600 tl :D f / p lerin en iyisi :)

Nokia N9'u kullanmadın sanırım?
 
cargo3230

cargo3230

Üye
aynı özelliklerde Iphone 4S değilde yerli ahmetsan 4g olsaydı hatta daha ii özelliklerde 500 lira bile vermezdi kimse özenti olmak uğruna soyulmaya göz yumanlar garip bence......
 
"ForeverAlone"

"ForeverAlone"

Üye
Parasını haketmeyen bir cihaz.Zaten o parayı verende o telefonun hakkını veremez.
 
kadikoy

kadikoy

Üye
değmez. o paraya
1-laptop
2-lcd tv
3-iphone dan daha iyi telefon alınır.
 
muratm.

muratm.

Üye
    Konu Sahibi
fiyatı git gide düşmeye başladı sanki
 
Del Rey

Del Rey

Üye
Bu fiyata böyle bir telefon mu? Çöplüğün yolu neredeydi?
 
Consul9

Consul9

Üye
Tamam sakin olun isteyen 2 tane laptop alsın isteyen 2 tane s2 alsın isteyen üzerine biraz daha koyup 2.el araba alsın isteyende gitsin bu telefonu alsın s2 alana göre bunu alan sığırlık eder 5800 sahibine göre s2 yi alan sığırdır e250 si olana göre 5800 alan sığırdır bırakın maddi durumu elverecek olanlar alsın siz bin liralık telefonları alırken kimse sizi sığır diye yargılamadı
 

by*cambaz

Üye
bencede
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt