Ve Aykut Kocaman kalıyor

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Kingmortall

Kingmortall

Üye
    Konu Sahibi
Ve Aykut Kocaman kalıyor


Karabükspor maçının ardından istifa ettiğini açıklayan Fenerbahçe teknik direktörü Aykut Kocaman, Aziz Yıldırım ile sabaha karşı yaptığı toplantı sonrası kararından vazgeçti.
 


Never_Back_Down

Never_Back_Down

Üye
Haber için teşekkürler :) bende Aykut Kocaman istifa etti. Aziz Yıldırım kabul etmedi diye duymuşdum. Demekki sonradan kendide vazgeçti. Bende gitmesinin isterdim ama birde futbolcuların moralleri falan var sonra koca 1 senenin çöpe gitmeside ayrı bir konu
 
alaStar

alaStar

Üye
:ehe çok iyi olmuş
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
bütün Galatasaraylılar memnun oldu heralde :ehe
 
Strange

Strange

Üye
bi gitmedi :(
 
m542tf

m542tf

Üye
Aykut Kocaman'nın Allah bir dediğinden başka bir şeye inanmam artık. Bu kaçıncı istifadan dönmesi?
 
Metin137

Metin137

Üye
gitsin artık ya bu ne artık kaç kere yememiz lazım maçları
 
arslansem

arslansem

Üye
:aha:
 
boyabatlı

boyabatlı

Üye
Ohbe yine şampiyon cimbom
 
semihguney

semihguney

Üye
karakter olarak iyi adam ama bi otoritesi yok biraz da bilgi eksikliğimi desem bi anlık şaşkınlık mı desem ne desem bilemedim , hatası oluyor yani :) yarım sezon daha gitsın bakalım, zaten aziz yıldırım orda kaldığı sürece fener bu kafayla devam eder :)
 

osicik

Üye
hakkaten haaa aykut gideydi yeribne iyi biri falan gelebilirdi biz buna sevinmeliyiz artık rahatça cimbom şampiyon diyebiliriz...:aha:
 
.Kerasus.

.Kerasus.

Üye
oh be kaliyomus :ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt