Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Ve Aykut Kocaman kalıyor
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Kingmortall
Üye
Konu Sahibi
Ve Aykut Kocaman kalıyor
Karabükspor maçının ardından istifa ettiğini açıklayan Fenerbahçe teknik direktörü Aykut Kocaman, Aziz Yıldırım ile sabaha karşı yaptığı toplantı sonrası kararından vazgeçti.
Never_Back_Down
Üye
Haber için teşekkürler bende Aykut Kocaman istifa etti. Aziz Yıldırım kabul etmedi diye duymuşdum. Demekki sonradan kendide vazgeçti. Bende gitmesinin isterdim ama birde futbolcuların moralleri falan var sonra koca 1 senenin çöpe gitmeside ayrı bir konu
alaStar
Üye
çok iyi olmuş
Amaru Shady
Üye
bütün Galatasaraylılar memnun oldu heralde
Strange
Üye
bi gitmedi
m542tf
Üye
Aykut Kocaman'nın Allah bir dediğinden başka bir şeye inanmam artık. Bu kaçıncı istifadan dönmesi?
Metin137
Üye
gitsin artık ya bu ne artık kaç kere yememiz lazım maçları
arslansem
Üye
boyabatlı
Üye
Ohbe yine şampiyon cimbom
semihguney
Üye
karakter olarak iyi adam ama bi otoritesi yok biraz da bilgi eksikliğimi desem bi anlık şaşkınlık mı desem ne desem bilemedim , hatası oluyor yani yarım sezon daha gitsın bakalım, zaten aziz yıldırım orda kaldığı sürece fener bu kafayla devam eder
osicik
Üye
hakkaten haaa aykut gideydi yeribne iyi biri falan gelebilirdi biz buna sevinmeliyiz artık rahatça cimbom şampiyon diyebiliriz...