Ve artık binbaşıyım bende :D

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Ve artık binbaşıyım bende :D
Artık binbaşı oldum.Vatana millete hayırlı uğurlu olsun
 
Tepkiler: tragedie ve deliorman555
    Konu Sahibi
Teşekkür ederim.
 
Tebrikler daha çok başındasın (benim gibi ) Nice rütbelere
 

anl_tr

Emekli Yönetici
Tebrikler...
 
Tebrik ederim...
Bende bu hafta yanina gelirim heralde
 

Aziz™

Üye
tebrik ederim nice rütbelere..
 
    Konu Sahibi
Amin.Cümleten.Sen sona gelmişsin o ayrı
 

Aziz™

Üye
el emeği göz nuru işte..
 

tragedie

Emekli Yönetici
tebrikler Ahmet nice Rütbelere İnş
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...