Vbag-Vsun-Vboy-PicoDrive Emulator Oyunları

Sponsorlu Bağlantılar

ankamfl07

Üye
kardeş bunlar nası iniyo 2 saattir arıom bulamıom ya
 


nouma35

Üye
ya allah rızası ıcın bırı yardım edsın n76 da bı turlu emulator kuramıyorum sertefıka hatası verıyor simbiyanv3 e nasıl emulator yukleyeceğız
 
FerreT

FerreT

Üye
    Konu Sahibi
Sertifika hatası verenleri,sertifikalandırman gerekir
 
koyeserli1907

koyeserli1907

Üye
tşk
 
ibrahimismail

ibrahimismail

Üye
tesekkurler
 

nurulemin

Üye
:aglaarkadaşlar bana yardım edecek biri yokmu ya emulatörleri yükledim oyunu açtım ama sonra oynayamıyorum ekrana vampet adresi çıkıyor bana yardım edin telefonum n73 bu oyunları nasıl ful oynicam ben öffffffff yaaaawww
 
botanixx

botanixx

Üye
tşk ederim
 
memolim83

memolim83

Üye
teşekkkürler
 

sinex2

Üye
tsk bırader sımdıden
 
volkangav

volkangav

Üye
arkadşım pico driverın data öyle bişey yok vsun ki var yardımcı olurmusun pico driverin ki nerde
 

legola21

Üye
saol:D
 

legola21

Üye
arkadaşlar vbag da oyunları tam ekran oynayamıyorumnet bi şekilde
 
volkangav

volkangav

Üye
YA ARKDAŞALAR Bİ TÜRLÜ PİCO DRİVER İ ÇALIŞTIRAMADIM OYUNU HAFIZA KARTIN İÇİNE ATIYORM BULAMIYORUM OYUNLARII ZİPLİ OLRAK ATTIM OLMADI ÇIKARIP ATTIM OLMADI KLASÖR OLUŞTURDUM GENE OLMADII YARDIMCI OLURMUSUNUZ LÜTFEN TELEFONUM N958 Gb ŞİMDİDEN TEŞEKÜRLER
 
nazosist

nazosist

Üye
teşekkürler eline sağlık
 
volkangav

volkangav

Üye
Bana yardımcı olcak biri yokmu arkadaşlar
 

necromonic

Üye
piko driver ı çalıştırmak için: oyunu telefonda bildiğin biyere at, sonra pikoya gir, load rom de, orda adım adım oyunu attığın drive ı ve dosyayı gir oraya girince eğer oyun doğru uzantılı yani uyumlu ise piko oyunu görüğr sen de onu seçip tamam dersin oyuna girer. oyunlarını tek bi dosyada ve hafıza kartına kolay biyere atarsan senin için kolaylık olur, rar lı atma çünkü telefon açamayabilir onu. halledersin umarım.
 
volkangav

volkangav

Üye
teşekürler kardeş dediğini yaptım olmadıı sağolasın gene
 
crazyalii

crazyalii

Üye
kardeşim çok sağol süper bu yaaaa.....emeğine sağlık.....
 

james_bond

Üye
teklonoji ne kadar ilerlesede game boy abi:oke:
 


Üst Alt