Planlanan Buluşmalar Var mısınız? :D

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Nextman

Emekli Yönetici
Beyler tamam arkadaş konunuzu incelemeden güncel bir konuya yanlış bir zamanda temas etmiş organ konusun kapatın keyifli buluşmalar karar verdiyseniz konuyu kapatacam
 
Tepkiler: najanaja

Invoke

Üye
İnceledim ya hu. Alt tarafı bir şaka yaptık. Olay oldu. Zaten sohbet muhabbet ediyorsunuz burada. Sanki devlet meselesi konuşuyordunuz da ben cıvıttım.
 
Tepkiler: Nextman

najanaja

Üye
Beyler tamam arkadaş konunuzu incelemeden güncel bir konuya yanlış bir zamanda temas etmiş organ konusun kapatın keyifli buluşmalar karar verdiyseniz konuyu kapatacam
tamamdır kardeşim kapatabilirsin herşey kesinleşti başkasının gelcede yok bize uyar kapatabilirsin ne bilelim her gelen dediğim gibi organ mafyasından bahsediyo dedim noluyo
 
Tepkiler: @@DiAbLo@@
    Konu Sahibi
Beyler tamam arkadaş konunuzu incelemeden güncel bir konuya yanlış bir zamanda temas etmiş organ konusun kapatın keyifli buluşmalar karar verdiyseniz konuyu kapatacam
Kapat abim sen konuyu. Biz telefonda konuştuk anlaştık. Yarın buluşuyoruz. Buluşma sonrası burada foroğrafları filan yayınlarız @najanaja nın isteğine göre
 
Tepkiler: najanaja

najanaja

Üye
İnceledim ya hu. Alt tarafı bir şaka yaptık. Olay oldu. Zaten sohbet muhabbet ediyorsunuz burada. Sanki devlet meselesi konuşuyordunuz da ben cıvıttım.
sakin kardeş yok bişey tamam senden önce biri daha aynı şakayı yaptıda benim o komiğime gitti açıkçası
 
Tepkiler: @@DiAbLo@@

Nextman

Emekli Yönetici
İnceledim ya hu. Alt tarafı bir şaka yaptık. Olay oldu. Zaten sohbet muhabbet ediyorsunuz burada. Sanki devlet meselesi konuşuyordunuz da ben cıvıttım.
Sulhu sağladığımıza göre organ işi de olmadığına göre sorun yok




Olaylı buluşma planınızdan güzel fotoğraflı konu açmanızı tavsiye ederim benden söylemesi
 
Tepkiler: @@DiAbLo@@ ve najanaja
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...