Van Marwijk: "Hücum oynayacağız"

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Van Marwijk: "Hücum oynayacağız"
Hollanda Teknik Direkötü Bert van Marwijk, takımına hücum futbolu oynatmayı planladığını ama savunmayı da boşlamayacaklarını belirtti.

Hollanda, 2010 DÜnya Kupası'nda sergilediği defansif oyun nedeniyle ağır bir şekilde eleştirilmişti. Ancak Van Marwijk, bu kez önceliklerinin hücum olacağını söyledi.

Uefa'nın resmi internet istesine açıklamalarda bulunan Marwijk, "Hücum oynatmak istiyorum. Ama bunu kontrollü bir şekilde yapacağız. Dünya Kupası'nda da maçların büyük bir bölümünü rakip yarı alanda oynadık. Ama bu şekilde oynarken sabırlı olmanız gerekiyor. Eğer çok fazla zorlarsanız kalenizde tehlike yaşarsınız. Biz böyle bir şeye izin vermek istemiyoruz." şeklinde konuştu.

Hollanda, turnuvaya 9 Haziran'da oynayacağı danimarka maçı ile başlayacak.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
425
Haydar
Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
382
Haydar
Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
400
Haydar
Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
348
Haydar


Üst Alt