Van Marwijk: "Almanya'yı yenmeliyiz"

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Van Marwijk: "Almanya'yı yenmeliyiz"
Hollanda Milli Takım Teknik Direktörü BertVanMarwijk, Euro 2012 B Grubu'nda bugün Danimarka karşısında aldıkları yenilgi sonrasında yaptığı açıklamalarda, bir sonraki Almanya maçında mutlaka 3 puan almaları gerektiğini söyledi.

Karşılaşmanın ardından NOS'a konuşan deneyimli teknik adam, "Şimdi Almanya'yı yenmek zorundayız. Bu şoku atlatabileceğimizi düşünüyorum. Sürpriz bir yenilgi oldu bizim için. Ancak asla pes etmeyeceğiz." dedi.

Maçın genelinde rakiplerine oranla daha iyi bir futbol sergilediklerini belirten Van Marwijk, "Özellikle ilk 20-25 dakikada birçok fırsat yakaladık. Sahaya yayılışımız ve oynadığımız futbol gayet olumluydu. Ancak kazanmak için yakaladığınız fırsatları değerlendirmeniz gerekiyor. Bunu yapamadık." diye konuştu.

Van Marwijk Robin van Persie'nin performansını ise yeterli bulduğunu da sözlerine ekledi.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
400
Haydar
Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
382
Haydar
Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
425
Haydar
Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
336
Haydar


Üst Alt