bydexer
Üye
Vali: Evladımı kaybetmiş gibi üzüldüm
[h=2]Gizem'in ölüm haberi en çok canlı yayında kendisine hakaret eden Bursa Valisi'ni üzdü..[/h]
Bursa Valisi Şahabettin Harput, Bursa'da 2 kız kardeşin şofbenden zehirlenmesiyle ilgili olarak, Gizem'e eğitim güvencesi verdiğini belirterek üzüntüsünü dile getirdi.
Orhangazi Kaymakamı Mustafa Selman Yurdaer'i ziyaret eden Vali Harput, Gizem Bera Yüksel'in, şofbenden sızan gazdan zehirlenerek hayatını kaybetmesine ilişkin açıklamalarda bulundu.
[h=4]ZEHİRLENEREK HAYATINI KAYBETTİ[/h]Küçük Gizem'in gösterdiği medeni cesaret nedeniyle herkesin sevgisini kazandığını belirten Harput, ''Küçük kızımız zehirlenerek hayatını kaybetti'' diye konuştu.
Adeta bir evladını kaybetmiş gibi çok üzüldüklerini dile getiren Harput, ''Hepimizin başı sağ olsun. Olayda hayatını kaybeden Gizem'e üniversite eğitimi için güvence vermiştim. Maalesef bu olay oldu ve içimiz çok yandı'' ifadelerini kullandı.
[h=4]TÜM MÜDAHALELERE RAĞMEN KURTARILAMADI[/h]Dün akşam saat 22.00 sıralarında Arapzade Mahallesi'ndeki evlerinde aile fertleri tarafından banyoda baygın halde bulunan kardeşlerden İrem Silay Yüksel (12), Orhangazi Devlet Hastanesindeki ilk müdahalenin ardından Bursa'ya götürülerek Şevket Yılmaz Devlet Hastanesine kaldırılmıştı.
KAYNAK:
[h=2]Gizem'in ölüm haberi en çok canlı yayında kendisine hakaret eden Bursa Valisi'ni üzdü..[/h]
Bursa Valisi Şahabettin Harput, Bursa'da 2 kız kardeşin şofbenden zehirlenmesiyle ilgili olarak, Gizem'e eğitim güvencesi verdiğini belirterek üzüntüsünü dile getirdi.
Orhangazi Kaymakamı Mustafa Selman Yurdaer'i ziyaret eden Vali Harput, Gizem Bera Yüksel'in, şofbenden sızan gazdan zehirlenerek hayatını kaybetmesine ilişkin açıklamalarda bulundu.
[h=4]ZEHİRLENEREK HAYATINI KAYBETTİ[/h]Küçük Gizem'in gösterdiği medeni cesaret nedeniyle herkesin sevgisini kazandığını belirten Harput, ''Küçük kızımız zehirlenerek hayatını kaybetti'' diye konuştu.
Adeta bir evladını kaybetmiş gibi çok üzüldüklerini dile getiren Harput, ''Hepimizin başı sağ olsun. Olayda hayatını kaybeden Gizem'e üniversite eğitimi için güvence vermiştim. Maalesef bu olay oldu ve içimiz çok yandı'' ifadelerini kullandı.
[h=4]TÜM MÜDAHALELERE RAĞMEN KURTARILAMADI[/h]Dün akşam saat 22.00 sıralarında Arapzade Mahallesi'ndeki evlerinde aile fertleri tarafından banyoda baygın halde bulunan kardeşlerden İrem Silay Yüksel (12), Orhangazi Devlet Hastanesindeki ilk müdahalenin ardından Bursa'ya götürülerek Şevket Yılmaz Devlet Hastanesine kaldırılmıştı.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
(11) ise Orhangazi Devlet Hastanesindeki müdahalelere rağmen kurtarılamamıştı.KAYNAK:
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
