V3i Review... (kendi İncelemem)

Sponsorlu Bağlantılar

ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Bu V3i ile mi çekildi? Şaka mı ne ya bu?
 


Shadowman07

Shadowman07

Üye
    Konu Sahibi
niye çokmu kötü?
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Evet benim telle çekildi..
 
denizyalcin

denizyalcin

Üye
bu resim çok güzel.1.3 mp yi aratmıyor!
 
Shadowman07

Shadowman07

Üye
    Konu Sahibi
evet cihazın kamerası çok güzel..
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
Valla güzel çekiyormuş açık alanda demek ki
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Foto çekerken kesinlikle titretmemeniz gerekiyor aksi taktirde resim hemen bulanıyor ona çok dikkat etmek lazım..
 
Shadowman07

Shadowman07

Üye
    Konu Sahibi
evet titrememek önemli ve gece moduda güzel bu arada...
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
<div class='quotetop'>(juniouremre &#064; Apr 23 2006, 06&#58;44 PM) [post=321308]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
niye çokmu kötü?
[/b][/quote]

<div class='quotetop'>(van_hoijdonk &#064; Apr 23 2006, 07&#58;01 PM) [post=321316]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Evet benim telle çekildi..
[/b][/quote]

Çok başarılı da ondan sordum..
 
Shadowman07

Shadowman07

Üye
    Konu Sahibi
evet göz ardı edilmeyecek kadar başarılı..
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Şimdiye kadar çektiğim en net resim..



Bu arada fotodaki ben oluyorum..
 
denizyalcin

denizyalcin

Üye
bu arada video kaydı nasıl? yani kalite olarak.
 
Shadowman07

Shadowman07

Üye
    Konu Sahibi
fena değil..
 

cermy

Üye
bir sorum daha var. kapak kapalıyken kapak saga sola oynuyo itince. bu hepinizde varmı, garantiye vermelimiym?
 
Shadowman07

Shadowman07

Üye
    Konu Sahibi
dostum sağa doğru değilde sola doğru itince oynuyordu benim cihazda..
 

bumbumbum11

Üye
Yaw arkadaaşlar su telefon iii hoş güzelde ben buna muzik yukleyemiooom
 
denizyalcin

denizyalcin

Üye
aaaaa konu hortlamış...
 
muratovsky

muratovsky

Üye
Beyler yapamadığım birşey var, size danışmak istiyorum V3İ'de müzik dinlerken kapağı kapatarak nasıl dinleriz? kapağı kapattığımda müzik kesiliyor?

V3'lerde "gizle" diye birşey vardı ona basınca müzik arka planda çalışıyor bizde kapağı kapatıyor veya başka şeyler(mesaj) uğraşabiliyorduk ama V3İ'de bunu bulamadım.???
 

swatimri

Üye
abi bende kullanıyom yeni aldım estetik bir telefon
 
GsliKahraman

GsliKahraman

Üye
çok ince ve şık teşekkürler
 


Üst Alt