V3i kapanma sorunu? format nasıl atarım?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

blackcatizmir

Üye
    Konu Sahibi
V3i kapanma sorunu? format nasıl atarım?
Merhaba ben İzmirden Serkan, geçenlerde 2.telefon olarak motorola v3i aldım satıcısı cihazın arada bir kapanma sorunu olduğunu bununda virüsten kaynaklandığını söyledi iddasına göre hafıza kartından bulaşmış. Motorololarda bu kendiliğindan kapanma sorunu başka sebepten daha ciddi bir sorun olabilirmi bord arızası v.s.? Servisine gitsem bir hafta en az sürer telefonun tamiri eğer virüsten kaynaklıysa servise götürmeden önce kendim telefonu formatlamak istiyorum eğer tekrar aynı sorunu yaşarsam götürücem. Format hakkında bilgisi olan varmı? Yada Kapanma sorunuyla? yardımcı olursanız çok sevinirim.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
0
Görüntüleme
757


Üst Alt