V3 -- X700 -- Mpx200 Sizce Hangisi..?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ChaLLenGeR

ChaLLenGeR

Üye
Kesinlikle bLack almalısın
 


RockFord Fosgate

Üye
o zmn v3 olur ıyı bulmusun hem!aa pardon cok konustum galıba:))))))
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Sanırım black v3 alacam..

2. elde düşünebilirm ama satan göremedim siyah pek..
 

aTTra

Üye
<div class='quotetop'>(van_hoijdonk &#064; Dec 5 2005, 07&#58;39 AM) [post=222109]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Hasan abi geçen sene sen 1300&#39;e v3 almıştın diye hatırlıyorum..
[/b][/quote]

Ben hiç V3 almadım. Şunuda belirtiyim; ben hiç bir zaman ne şekilde olursa olsun bir telefona 900 YTL&#39;den fazla para vermedim, en fazla 900 YTL verdim oda W800i&#39;di..
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Hatırladım şimdi babana almıştın bunu çok iyi hatırlıyorum..
 
danger03

danger03

Üye
v3 diyorum bence
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt