<div class='quotetop'>(van_hoijdonk @ Dec 5 2005, 07:39 AM) [post=222109]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Hasan abi geçen sene sen 1300'e v3 almıştın diye hatırlıyorum..
[/b][/quote]
Ben hiç V3 almadım. Şunuda belirtiyim; ben hiç bir zaman ne şekilde olursa olsun bir telefona 900 YTL'den fazla para vermedim, en fazla 900 YTL verdim oda W800i'di..