v24.001 geldi :) )

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

SuaT6027

Üye
    Konu Sahibi
v24.001 geldi :) )
16/09/2011 itibariye v 24.001 güncellemesi gelmiştir.. hadi hayırlı olsun
 

okitox

Üye
olaylara da gaijin kalmışsın kardeşim sabahtan beri farkında millet...

gaijin (japonca yabancı)
 
kamera sistem hatası veriyor ne yapmalıyım ?
 

Uruloki

Üye
@FastBreaker eğer beta olan kamera güncellemesini yüklediysen hani 30 fps ye çılaran hızı onu yüklediysen sil çalışıyor
 
tekrar yükledim açıldı

----------Eklendi @ 10:16:56 ---------- Yazıldı @ 10:16:18 ----------

son bir soru ingilizce olmadan uygulamalar gözükmüyor bir çözmü var mıdır?
 

Uruloki

Üye
valla bende gözüküyor ben bir 1/2 güncellemesini yükleyemedim o kadar onu çözebilsem iyi olur
 
Tepkiler: Jerkez38

n000k

Üye
son bir soru ingilizce olmadan uygulamalar gözükmüyor bir çözmü var mıdır?

aynı sorun bende de var.. dili ingilizce yapıp rest atın dediler sonra uygulamaları tekrar yükleyin dediler, sonra dili türkçe yapın dediler ama ben reset atamıyorum ki.. #7370# yapıyorum < reqguest not complete> diyor..
 
&#8203;neyse artık napalım format atıp tekrar yüklücem oyunları.Benim arkadaş alman annasını flaşlamıştı onda shazam falan gelmişti. 24.1 gelmedi mi shazam yada kitap okuyucu falan ??
 

Jerkez38

Üye
valla bende gözüküyor ben bir 1/2 güncellemesini yükleyemedim o kadar onu çözebilsem iyi olur

kardeş benimde yüklemedi bende gittim bi kafeye bi çay söyledim dirk bağlandım wirelessten, indirdim
sorun çözülüyor ozaman
 
beyler benim n8 e de gelmiş ama pc ile güncelle diyor acaba telefon üzerinden güncelleme ne zaman gelir ...

ya da oviden yedek alsam işe yarar mı ve kaç dk sürer güncelleme işi
 

mfb2

Üye
dOSTUM DÜN SABAH ANNA GÜNCELLEŞTİRDİĞİMDE DİREKT 24.01 İ YÜKLEMİŞTİ SENİN TARİH 1 GÜN GERİDEN GİDİYOR
 
beyler annayı dün ilk normal ve sorunsuzca yükledim sonra telefonu hard formatladım hem kamera tuşu vs ile hemde numara girerek yaptım hafıza kartımı biçimlendirdim vs ve tekrardan anna 1/2 felan yükledim ve ilkinde tam ekran olarak gelen mesaj yazma ekranı gitti yarım ekran oldu süper bişey tamam ama bu anna da ciddi sorunlar var tam buna seviniyodum arama ekranı açılmaz oldu kapadım açtım telefonu oda düzeldiii bu böyle gitmezzz çabuk bi güncelleme lazım
 

Jerkez38

Üye

kardeş çok heyecanlı anlattın
 
Tepkiler: FastBreaker
&#8203;neyse artık napalım format atıp tekrar yüklücem oyunları.Benim arkadaş alman annasını flaşlamıştı onda shazam falan gelmişti. 24.1 gelmedi mi shazam yada kitap okuyucu falan ??


kitap okuyucuyu sonradan yükledim knk sadece shazam ve f-secure geldi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...