Manisa'da anons ayıbı!
V.Manisaspor-Fenerbahçe maçının ardından Fenerbahçe tribünlerinde olaylar çıktı. Maçın ardından stad hopörlörlerinden Fenerbahçe taraftarlarını kışkırtan anonslar yapılması sonucu tribünler karıştı. Polis, Fenerbahçe taraftarları arasında bazı kişiler joplanırken, stad koltukları sahaya yağdı.
İşte stad hopörlörlerinden yapılan anons: "İ.... Fener, olamazsın şampiyon!
Yanal: "Takım mücadelesi kazandı"
Kendi sahasında Fenerbahçe'yi yenen Vestel Manisaspor'un çalıştırıcısı Ersun Yanal, kendilerinin Süper Lig'de belirleyici bir ekip olduklarını ve bunu gösterdiklerini ifade etti.
Galibiyetin kendileri için iyi bir sonuç olduğunu da söyleyen Yanal, "Oyuncularımı kutluyorum. Takım mücadelesi galip geldi. Fenerbahçe'ye kalan maçlarda başarılar diliyorum." dedi.