üzerine telefon bilen varsa yazsın....

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

forever1907+

Üye
    Konu Sahibi
üzerine telefon bilen varsa yazsın....

BAŞLICA ÖZELLİKLER:
( EKRAN KALİTESİNDE A720P (HD)YAZIYR ANLAMADIM)
16MPX HD KAMERA
2GBRAM
1.5 GHZ QUAD CORE İŞLEMCİ

ANDROİD 4.0
64 GB DAHİLİ 64GB ARTTIRILABİLİR TOPLAM 128GB HAFIZA...:)

KENDİ YORUMUM:BUGÜNE KADAR GÖRDÜĞÜM EN GÜZEL TELEFONU PAYLAŞMAK İSTİYORUM.N9 İLE XPERİA ARC ARASI BİŞEY AMA İPHONE 4S YE ARC,SGS2,NEXUS VS YE TAŞ ÇIKARIR... BİLGİNİZE ...:))) ÜSTÜNE VARSA BİLEN YAZSIN....

NOT:ARKADAŞLAR TELEFON KESİNLİKLE FAKE DEĞİLDİR ALANLAR VAR SAHİBİNDEN.COMDA BİRİ YAZMIŞ ALDIĞINI BU YÜZDEN İPHONE 4 ÜNÜ SATIYOR....YURTDIŞI FİYATINI BİLMİYORUM ÇOK NADİR ÜRETİMİ VAR ARAŞTIRMALARIMA GÖRE SERİ ÜRETİME MART AYINDA ÇIKACAK....

 


barış36197

barış36197

Üye
sony ios 5 li telefon çıkarıyomuş ama doğrumudur acaba
 
CorbyW

CorbyW

Üye
Ohaaa.... yeni xperia.. Konuma ekleyeyim hemen. :)
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
bu neymiş yaa 1.5 ghz quad core ve 128 gb hafıza nedemek bunun fiyatı nedir :hmmm
 
CorbyW

CorbyW

Üye
Başlığa Xperia Yume yaz. İbret-i alem olsun. :)
 

oguzaydin

Üye
5000 tl felan olur herhalde :ehe
 
cyber

cyber

Üye
dehşet bişey
 
yeauw

yeauw

Üye
Offff :) bizde 3 d lere bakıyoz bunun fyat nedirr :) 1500 ü geçer demi 3 bin vrmıdır biri bişy yazsın :(((
 
ByYlmzZz

ByYlmzZz

Üye
telefonumdan soğudum yemin ederim :D daha yeni almıştım oysa ki :)
 
yeauw

yeauw

Üye
5000 tl ne yaptın arkadaşım ya :( tofaşmı alıyoz :( XDD

----------Eklendi @ 23:06:47 ---------- Yazıldı @ 23:06:12 ----------

bilgisayarımı çöpe atasım geldi :D bu bilgisayarın ram bile 1 gb :( :'( XDD

----------Eklendi @ 23:12:01 ---------- Yazıldı @ 23:06:47 ----------

kardeş ama sony ericsson un sayfasında bulamadım :(
 
  • Beğen
Tepkiler: ByYlmzZz
AlpReis

AlpReis

Üye
sadece sony mi,:oke:
 
yeauw

yeauw

Üye
sadece sony derken

----------Eklendi @ 23:27:32 ---------- Yazıldı @ 23:26:59 ----------

hakktten ya :)) yeni farkttm XDD
 
DaNq3rB0y

DaNq3rB0y

Üye
yürü be sony bilgisayar gibi telefon
 
Mert045

Mert045

Üye
2GBRAM :aha:
 
HaqperesT

HaqperesT

Üye
eh idare eder.. Bir sene falan gider :)
 
Narutodth

Narutodth

Üye
Valla sony aştı aga. :) Sony' ye bir hayranlık beslemeye başladım :aha:
 
"ForeverAlone"

"ForeverAlone"

Üye
4 çekirdekli ilk telefon kimden çıkacak acaba ben onu merak ediyorum.Bu cihazları piyasaya çıktıktan sonra karşılaştırsanız olmaz mı?
 
Narutodth

Narutodth

Üye
[QUOTE="ForeverAlone";4317980]4 çekirdekli ilk telefon kimden çıkacak acaba ben onu merak ediyorum.Bu cihazları piyasaya çıktıktan sonra karşılaştırsanız olmaz mı?[/QUOTE]

Sanırım Htc çıkaracak :)
 
JohnLemmon

JohnLemmon

Üye
öha 2 gb ram saçmalıktan başka bişey değil telefonda ne yapıcan da kullancan 2gb ram i gereksiz!
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt