uygulamalardan kurtulamıyorum

Sponsorlu Bağlantılar

xultralix

Üye
    Konu Sahibi
stock rom yüklememe rağmen sorun çözülmedi maalesef :(
 


Invoke

Invoke

Üye
Cihazı eline alma imkanın olsaydı bahsettiğin şekilde olmayacığını kendin deneyimleyebilirdin.
Ben kendimde senin gibi düşünüp baya uğraşmıştım ama kurtulamayınca Internette birinin anlatımı sayesinde halledebilmiştim :)

Dediğin 'virüs' ile karşılaşmadım ama hala nerede anlaşamadığımızı anlayabilmiş değilim. :D

stock rom yüklememe rağmen sorun çözülmedi maalesef :(

Nasıl çözülmez ? Ne şekilde yüklüyorsunuz bilmiyorum tabi.


////

>Custom recovery'e gir. (CWM ya da TWRP)
>SD Card ya da Internel Storage dahil tüm partitionları temizle/wipe. (Her şey silinecek telefonundaki. Ona göre önceden önlemini al.)
>Telefonunu pcye bağla, recovery ekranındayken. PC'nin telefonu görmesi lazım. SD Card ya da dahili hafızası artık neyse, önceden indirdiğin romu at.
>Romu flashla.
 

xultralix

Üye
    Konu Sahibi
kısaca anlatmak gerekirse telefona boot menu manager adlı programı indirdim , cid yedeği aldım sonra cid sildim daha sonra kernel flashladım sonra wipe data&cacha, wipe cache ve wipe dalvik yaptım sonra romu flashladım sonra telefonu açıp son olarak cid flashladım
 
Invoke

Invoke

Üye
Wipe system?
Telefonun kullandığın dahili hafızası /müziklerin vs olduğu yer./
Varsa sd card.
Artık ne bulaştıysa belli ki bir yere konuşlanmış, alayını wipelayacaksın.

cid ne bilmiyorum bu arada.
 

xultralix

Üye
    Konu Sahibi
4 tane wipe seçeneği var 3 ünü yaptım diğerini tam hatırlamıyorum ama wipe battery gibi saçma bişeydi


cid: customer id telefonun seri numarası fln bilgilerinin olduğu bölüm
 
Invoke

Invoke

Üye
4 tane wipe seçeneği var 3 ünü yaptım diğerini tam hatırlamıyorum ama wipe battery gibi saçma bişeydi

wipe battery stats, evet seni ilgilendirmeyen bir seçenek. cwm kullanıyorsun herhalde. CWM de ne nerede tam bilmiyorum ama kurcala oraları wipe internal stroage ya da format internal storage gibi seçenekler vardır ya da pc ye bağlayıp fastbootta adb komutlarıyla silersin.

Normalde ben stock romu flashlarken tüm partitionlar otomatik silinir zaten. /nexusda böyle. Xperia kullanırken de böyleydi. @Bahadir_fb de ondan diyor stock rom yükle diye./ Senin cihazında ne nasıl daha farklı mı tam bilmiyorum ama araştır netten bul, sonuç olarak yapman gereken tüm partitionları wipelayıp sıfırdan romunu yüklemek.
cwm de yanlış hatırlamıyorsam o temel wipeların dışında bir sekme altındaydı advanced wipe ya da format gibi bir başlık varsa bakıver oralara.
 

xultralix

Üye
    Konu Sahibi
evet cwm kullandım, fastboot modunda komut veremiyorum maalesef sürekli hata verip duruyor. aklım almıyor hala bir program kendini nasıl böyle sisteme entegre edebiliyor :)

(bu arada nexus5 nasıl bir cihaz tavsiye edermisin)
 
Invoke

Invoke

Üye
evet cwm kullandım, fastboot modunda komut veremiyorum maalesef sürekli hata verip duruyor. aklım almıyor hala bir program kendini nasıl böyle sisteme entegre edebiliyor :)

Bilmiyorum, ben hiç karşılaşmadım böyle şeylerle. :D
adb yüklü değildir belki, hatayı araştır ya da recoveryden halletmeye bak. Sonuç olarak full wipe yapman lazım.
 

xultralix

Üye
    Konu Sahibi
söylediğin menüyü buldum seçenekler: format/system, format/data, format/cache, format/ext, format/int var bunlardan hangisini yapmalıyım
 
Invoke

Invoke

Üye
format/system, sistemi (kurulu romu) siler.
format/data,cache, veriler uygulamalar, önbellek...
format/int dahili hafıza (müziklerinin, resimlerinin vs olduğu yer.)
format/ext harici(sd kart) hafıza


Hepsini yapmalısın, int de veya ext de önem verdiğin bir şey varsa önceden bir yere yedekle. Her şey silinecek!

/Bu işlem sonrası telefonun ilk gelen ekranda kalır, açılmaz, çünkü yüklenecek rom yoktur. Onun için hiç açmaya yeltenme./

Sonra tekrar pcden tele at yükleyeceğin romu. Flashla. Ya da stock rom yükle artık ne yapıyorsan.
 

xultralix

Üye
    Konu Sahibi
yardım için teşekkürler yarın deneyeceğim sonucu paylaşırım sizlerle :D
 
Bahadir_fb

Bahadir_fb

Üye
Dediğin 'virüs' ile karşılaşmadım ama hala nerede anlaşamadığımızı anlayabilmiş değilim. :D



Nasıl çözülmez ? Ne şekilde yüklüyorsunuz bilmiyorum tabi.


////

>Custom recovery'e gir. (CWM ya da TWRP)
>SD Card ya da Internel Storage dahil tüm partitionları temizle/wipe. (Her şey silinecek telefonundaki. Ona göre önceden önlemini al.)
>Telefonunu pcye bağla, recovery ekranındayken. PC'nin telefonu görmesi lazım. SD Card ya da dahili hafızası artık neyse, önceden indirdiğin romu at.
>Romu flashla.

Anlaşamadığımız konu virüsün formatla cihazdan silinmemesi :)
 
boyabatlı

boyabatlı

Üye
Yedeği geri yüklemesin belki o yedeğin içinde virüs

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Muhammed CR7

Muhammed CR7

Üye
merhaba arkadaşlar bundan yaklaşık 6 ay önce telefonuma bir apk uygulama indirdim ve telefonuma apus adlı bir uygulama yüklendi ve kendi kendine birçok uygulamayı indirdi normal yollarla uygulamaları kaldıramadım ve mecburen telefonuma root attım ve uygulamaları kaldırdım. fakat daha sonra cihaz kendi kendine farklı uygulamalar indirmeye başladı ve cihaz artık rootlu gözükmüyordu tekrar root attım fakat uygulamaları kaldıramadım, daha sonra uygulamaları silmek için cihaza rom attım fakat b n uygulamalar hala cihazda duruyor ve hala kaldıramıyorum telefonla internete girdiğim anda birçok indirme yapıp telefonu dolduruyor nasıl kurtulacağıma dair yardım edebilecek var mı?

1) hafıza kartının içindeki önemli şeyleri bilgisayara kopyala ve biçimlendir. anti virüs tarama yap virüs varsa sil.
ve telefonuda virüs taramasından geçir pc den.
2) telefona format at
3) Flash tool gibi orjinal stock rom flashlama programında flashla.
ve flashlama programında format atma yeri varsa ordanda atabilirsin.

kardeşim böyle şeyler benimde başıma geldi bunları yaptım düzeldi.
ve telefondan kaspersky, norton gibi virüs programı yükle tarattır, senin o custom romda virüs varsa orda göstermesi gerekir,
o virüsün adını gösteren yazıyı unutma. tel rootlu ise, titanium back up uygulamasında o virüsü kaldıra bilirsin.
 
SoulsEagle

SoulsEagle

Üye
olmadıysa twrp yükle o programların isimlerine bak ve system klasöründen apklarını sil sonra tekrar rom yükle
 


Üst Alt