Uydu alıcısı tavsiyesi - acil

Sponsorlu Bağlantılar

HsynSmtGrz

HsynSmtGrz

Üye
    Konu Sahibi
Uydu alıcısı tavsiyesi - acil
full hd mini uydu alıcısı tavsiyesi gerekiyor arkadaşlar. gerek markası gerek özellikleri ile bmw mercedes gibi olmalı fiyatıda max. 170 tl olmalı :)
 


biltek

biltek

Üye
d-smart
 
iizzz

iizzz

Üye
Bu başlıga sana cihaz tafsiyesi biraz zor,
 
  • Beğen
Tepkiler: Eneskksl
HsynSmtGrz

HsynSmtGrz

Üye
    Konu Sahibi
neden problem ne
 
hasan3472ty

hasan3472ty

Üye
Değerli insan öncelikle sana şunu diyeyim . Hiç bir marka orjinal mini alıcı üretmez hepsi Çinde yan sanayi gelir ve logo koyulur . 170 tl bir mini ye fazla . A101 markette 100 tl civarı her hafta değişik bir cihaz gelir .
 
HsynSmtGrz

HsynSmtGrz

Üye
    Konu Sahibi
Ben kendime geçen hafta hometech ht1200 aldım daha kullanmış değilim . Bu sefer bir dostuma bakıyorum marka ve servis kalitesi takıntısı var
 
iizzz

iizzz

Üye
bugün bi cihaz alırsın süper.icinde ne ararsan var.yarın bi bakmışsın onun bir üstü cıkmış.böyle gider.en iyi cihac.ucuza alıdıgın poglem yaşmadıgın.en iyi cihaz o.
 
  • Beğen
Tepkiler: bozkirdangelen
HsynSmtGrz

HsynSmtGrz

Üye
    Konu Sahibi
Next minix combo aldık gayet iyi bi cihaz ilk kullanımdan gayet memnunum bakalım ilerdede aynı memnuniyet olucak mı????
 
KinG Tornado

KinG Tornado

Üye
Goldmaster Ranger Plus Çok İyi Bende 2 Tane Var
 
HsynSmtGrz

HsynSmtGrz

Üye
    Konu Sahibi
Onda bitek ip tv yok onada baktım
 
bargnes

bargnes

Üye
Goldmaster 10 yildir kullaniyorum bir vidasi dahi acilmadi.(TAVSIYEDIR)
 


Üst Alt