üstteki üye ile farkınız nedir?

Sponsorlu Bağlantılar



deathgazer

deathgazer

Üye
de ayrı yazılır
 
recep er

recep er

Üye
aslında fazla bi farketmiyor
 
maxirabit

maxirabit

Üye
telefon yerine,bir insan olması.avatar da.
 
Ateş Böceği :)

Ateş Böceği :)

Üye
Benim avatarım sevimli onun avatarı ürkütücü
 
maxirabit

maxirabit

Üye
Korku iyidir:d:

Yeni görüyor olmam:hmmm
 

Revengeful

Emekli Yönetici
oda gitar çalıyor ve hellsing'i izliyor gibi :hmmm

rütbe, nick ve yaş diyeyim :D
 
mreren38

mreren38

Üye
Farkım tarzım.
 
maxirabit

maxirabit

Üye
Yeni olması:hmmm
 
DaNq3rB0y

DaNq3rB0y

Üye
Telefonlarımızın farklı olması :)
 

Revengeful

Emekli Yönetici

 
maxirabit

maxirabit

Üye
İmzaalar değişik:D
 

pelın_

umursuz oluşu
 
maxirabit

maxirabit

Üye
baayan:D
 

pelın_

Manavgatta
 
maxirabit

maxirabit

Üye
Bilmem:D
Aşçı olması:p
 

pelın_

aşçı olmak aynı benden farkın yok zaten
hıhh aşık olmuş galiba fark bu
 
maxirabit

maxirabit

Üye
ben yumurta bile kıramam:D
Telefonu uf oldu:D
 

pelın_

en hassas yerimden vurdu bak ,
telefon dedi içim yandı:ağlarım:
 
maxirabit

maxirabit

Üye
Eskiden telefon mu varmış:p
 


Üst Alt