üstteki üye ile farkınız nedir?

Sponsorlu Bağlantılar

Necmati

Necmati

Üye
Telefon farkı :ehe
 


Dafny

Dafny

Üye
gne mi sen :D
her şey
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Telefon..
 
Dafny

Dafny

Üye
rütbe
 
greenmile

greenmile

Üye
konum
 
Necmati

Necmati

Üye
herşey :)
 
'Davut

'Davut

Üye
O Necmi Ben Davut Fark bu...(:
 
Necmati

Necmati

Üye
o fenerli ben cimbomlu :ehe
 
loss_pain

loss_pain

Üye
O cimcoblu ben fenerli:ehe
 
Necmati

Necmati

Üye
o dişi ben erkek :ehe
 
huri$

huri$

Üye
ya$adigimiz yerler farkli
 
Necmati

Necmati

Üye
O avea Ben Turkcell :naughty:
 
DSJSPextes

DSJSPextes

Üye
Ben vadofone o turkcell :ehe
 
Necmati

Necmati

Üye
ama Turkcell yazıyo :box
o balıkesir ben avrupa kültür başkentinde oturuyom :ehe
 
SAINT1

SAINT1

Üye
O Nokia kullanıyor ben Samsung
 
Necmati

Necmati

Üye
benim eski telefonumu kullanıyor.. :ehe
ben şimdi kullanmıyom..
 
SAINT1

SAINT1

Üye
Benim kullandığımı o eskitmiş.
Vay be çömez gibi hissettim kendimi. :D
 
Necmati

Necmati

Üye
oda istanbullu bende :ehe
orda fark yok..
 

Revengeful

Emekli Yönetici
rütbe
 
minoo

minoo

Üye
Çok şey.
 


Üst Alt